• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aowynn Rune Savan

    ‘Het zij je vergeven,’ mompel ik met een zachte grinnik als hij me in zijn armen trekt voor een knuffel. ‘Hm, het zal vast niet alleen zo bij mij zijn,’ reageer ik vervolgens bedenkelijk en met een lichte grijns. Ik kan het niet helpen helemaal in de lach te schieten als ik zie hoe hij tegen Pebbe staat te praten. Hoewel ik wist dat William een ridder was, viel dat niet van hem af te zien gezien zijn gedrag. Hij gedroeg zich normaal, en niet uit de hoogte zoals de meeste deden. Met een niet begrijpende blik kijk Pebbe schuin naar William, loopt half met hem mee en laat zich vervolgens met een plof op de grond vallen waardoor zand omhoog stuift. ‘Wat zei je, om het schone deel heen?’ lach ik als ik zie dat er wat zand op het net gepoetste stuk valt.


    [Ik dacht, laat ik het topic maar maken. Eigenlijk moest degene dat doen die als laatste gepost had ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bo Cruz
    'Belediging van een prinses of hofdame is reden genoeg om iemand aan de schandpaal te zetten' hielp ik Amile herringeren, maar toen Mia en Bradley weg lieten, keek ik naar Ashley terwijl ik de greep een stuk losser maakte. 'Als je belooft nooit meer zo tegen mijn zusje te praten en niemand te vertellen wat ze je aangedaan heeft laat ik je gaan' zei ik 'en sorry voor hoe ik me gedroeg, dat kwam waarschijnlijk doordat je haar zo beledigde. Dit had niet moeten gebeuren, maar weet wel dat als ik je niet vast had gepakt, Mia je hoogstwaarschijnlijk had laten verdrinken' vervolgde ik zacht, maar net hard genoeg dat ze het alledrie konden horen. Dit was helemaal niet hoe ik was en mijn masker ging dit keer echt verkeerd.


    Ashley Poncho
    Bo zegt allerlei dingen, eerst dat hij een reden heeft om me naar de schandpaal te brengen. Daarna dat als ik sorry zeg het goed komt. En dan ook dat ik erover moet zwijgen. En als klap op de vuurpijl heeft hij zogenaamd zowat mijn leven gered. Ik wil veel dingen zeggen. Zoals iemand bijna laten verdrinken ook een reden is om naar de schandpaal te gaan. En dat hij dan eerst mijn leven red maar daarna me bijna wurgt. Wat ook een reden is om naar de schandpaal te gaan. Zijn greep heeft hij verslapt. Dus trek ik mijn arm los, niet ruw ofzo en zeg: 'Oke Heer Cruz.' ik kijk naar de grond. 'Het was niet mijn bedoeling om vrouwe Cruz te beledigen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bo Cruz
    'Geluukig maar' antwoordde ik toen ze zei dat het niet haar bedoeling was om Mia te beledigen. 'Ga nu maar. Maar laat ik niet merken dat je Vrouwe Cruz nog eens zo beledigd' Het was namelijk echt belachelijk dat ze zulke dingen over Mia zeiden in het dorp, vooral omdat het dorp zo aardig leek te zijn toen ik er vanmiddag als "normale dorpeling" rond wandelend. Even keek ik nog naar de drie die voor me stonden, waarna ik me om draaide en weg liep.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    Ik slaak een zucht. 'Nou bedankt hoor.' Ik geef de hond een aai over zijn kop en loop weer naar Aowynn. 'Kan je die hond niet beter africhten, ik ga namelijk niet weer helemaal over nieuw beginnen. Als jij dat wilt ga ja gang, ik doe het niet.' Ik laat me achterover vallen op de vloer en sluit mijn ogen. Ik leg mijn handen achter mijn hoofd en staar naar het plafond. 'Schoonmaken is niks voor mij ,' mompel ik en zucht. Dan kijk ik Aowynn aan. 'Kunnen we niet Iets anders doen?' Ik kijk haar smekend aan. Dan ga ik recht op zitten en pak de emmer. Ik Grijns en gooi de emmer om. Het water stroomt over de grond en laat een geur van sop hangen. Ik begin te boene. 'Zo gaat het sneller.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics & wat is Lauren haar laatste post?]


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk lachend op en laat het takje zien. 'Scherper als ik dacht,' lach ik. Ik kijk even naar mijn vinger met de conclusie dat het wel weer gaat. Ik kijk om me heen en glimlach. Het was een heerlijke dag en ik genoot er echt van! Met een grote glimlach kijk ik om me heen. 'We zouden ook nu kunnen zwemmen...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach naar haar. 'Je moet ook niet spelen met scherpe takjes he.' Ik sta op en trek haar overreind. 'Ik zal even mijn zwembroek aantrekken.' Ik loop snel de grot in en kleed me op. 'Ik ben zwemmen met Lauren' roep ik naar mijn zusje en loop dan weer terug naar Lauren. 'Ready to go milady.'

    [Bedankt & hebben ze daar zwemkleding?]


    ~

    (geen idee)

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem glimlachend aan. 'Nou dan gaan we maar.' Ik loop tussen de bomen door, terug naar het meertje. Op de rots teg ik mijn hemdje en broekje uit, zodat ik in mijn ondergoed sta. Met een duik, duik ik erin. Glimlachend kom ik boven. 'Kom je nog?' Ik laat me een beetje op mijn rug drijven en zwem dan naar de waterval. Ik ga eronder zwemmen en voel het water op mijn hoofdkletteren. Lachend zwem ik terug naar de rand waar ik op Nathan wacht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Grijnzend ren ik naar haar toe en trek dan toch mijn broek maar uit aangezien Lauren ook in haar ondergoed zwemt. Ik leg hem bij die van haar en spring er dan ook in. 'Ben er al' zeg ik grijnzend en spetter wat water naar haar toe. Het water voelde heerlijk aan. Ik glimlach en trek haar mee naar de waterval. 'Ik zwem eigenlijk niet zo vaak' zeg ik en duik even onder zodat mijn haar ook nat is.


    ~

    Aowynn Rune Savan

    Ik grinnik nog zachtjes na als ik hem half zie mopperen en vervolgens op de grond gaat liggen. Met een kleine glimlach aai ik PEbbe over zijn kop heen, hoewel het er nu misschien even niet op leek kon je over mijn hond zeggen wat je wilde, maar afgericht was hij. 'We kunnen wel iets anders gaan doen als je dat wil, maar-..' Mijn stem stierf weg toen William de emmer met sop omgooide en het water zich verspreide over de hele vloer. 'Ja, zo gaat het een stuk sneller,' reageerde ik en wierp een vlugge blik op de rok van mijn jurk. Deze was nu nog natter als voorheen, scheeld het even dat het geen dure maar vale jurk was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Bella Smith

    Lachend kijk ik hoe hij ondergaat. Als hij bovenkomt spetter ik ook wat water naar hem. 'zou je wel moeten doen. Zwemmen is heerlijk,' glimlach in en duik ook onder. Ik kon aardig lang mijn adem in houden. Had ik op geoefend. Ik grijns en zwem verder onder water. Het water was mooi helder met kleurrijke vissen. Ik kom boven en kijk naar Nathan. Ik grijns en zwem terug naar hem toe. Nathan was echt een goede vriend van me en daar was ik blij om. Dat maakte hier wonen wel een stukje makkelijker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    Ik poets vlug door en merk dat ik het meeste water al heb weggewerkt. Dan kijk ik opzij en zie dat Aowynn haar jurk helemaal nat is. Ik kijk haar verontschuldigend aan. 'Sorry!' Ik kijk haar aan en sta op. 'Zo terug.' Ik ren het huis uit en loop tussen de kraampjes door naar eentje met jurken. Ik koop er vlu eentje dat ik denk die ze mooi vindt. Met de jurk loop ik terug. 'Je kan nu beter in de natte jurk blijven, maar als we klaar zijn kan je deze aan of voor vanavond. Het spijt me heel erg voor je jurk!' Ik leg de nieuwe jurk op een veilige plek en kijk haar nog steeds met een verontschuldigende blik aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    'Dat geeft niet,' reageer ik lachend maar zodra ik opkijk is hij weg. Met een licht verbaasde blik sta ik op en loop naar het raam toe. 'Wat ging je nou ineens doen?' vroeg ik licht nieuwsgierig als hij weer terug en voel mijn wangen rood kleuren bij het zien van een nieuwe jurk. 'oh, maar dit had echt niet gehoeven,' spurtel ik tegen maar ik zie dat het weinig nut heeft als hij de jurk veilig weglegd. 'Je hoeft je niet schuldig te voelen, zoiets kan gebeuren,' zei ik zacht en glimlachte even. Het was een heel aardig gebaar dat hij een nieuwe jurk voor me was halen en ik zou hem dan ook dragen vanavond met het feest. 'Dankje,' glimlachte ik weer en ging verder met het boenen van de vloer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'