Haaai,
Ik wil een boek schrijven maar ben geen held als het gaat over verhaallijn verzinnen vandaar dat ik jullie hulp inroep. ^^
Ik ga hier de inleiding van mijn verhaal plaatsen & een korte samenvatting.
Ik zou graag feedback krijgen en jullie mening over het al dan niet uitwerken van dit verhaal.
Inleiding
De lijn is dun, onzichtbaar voor vele. Louter zichtbaar voor zij die ernaar verlangen al is het vreemd bijna verboden om naar de lijn te verlangen ze wordt namelijk liever gevreesd. Dag en nacht werkt het magere lijntje aan zijn imago. Toch zijn sommige moedig genoeg om de angst te overkomen.
De lijn is echter voor ieder anders. De lijn is overal en toch nergens want in werkelijkheid bestaat ze niet eens.
Ze ligt aan jouw voeten en beweegt op jouw tempo. Slechts voor een beperkte tijd bepaald ze haar eigen tempo. Wie niet volgt en zijn tempo doorbreekt overbrugd de lijn al dan niet zoals gewenst.
De dood zal zijn intrede meteen maken. De lijn, in de volksmond de dood, is daar waar we ze niet verwachten of net daar waar we ze willen. Hij is onze lijn, de grens tussen ademen en ademloosheid.
Samenvatting
De dood sleurt dagelijks vele mensen mee naar zijn wereld. Maar wie zijn deze mensen? Hoe ziet hun geschiedenis eruit? Wat bracht hen bij de dood? Dit boek vertelt het verhaal van vele mensen die alleen één ding gemeenschapelijk hebben, ze gaan alleen sterven.
Positieve Feedback:
Negatieve Feedback:
Tips, suggesties:
Doen, niet doen:
Zou jij dit lezen:
Alvast Bedankt!
- Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -