• Ja, daarstraks wou ik me aanmelden maar ik wist hem niet meer. Ik kwam er gewoon niet op en toen heb ik maar op mijn oude gebruikersnaam gezocht en toen wist ik hem weer. c:

    Oh en toen heb ik hem ook direct veranderd van 15612, de datum dat Believe (nieuwe album van Justin Bieber) uitkwam naar august9, de datum dat ik mijn crush heb leren kennen en nog steeds verleifd op ben. Al 3 jaar. --'

    Maar goed, ik vind hem leuk en ik hoop jullie ook!

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik je username echt grappig vind. Niet dat hij een grappige woord bevat maar het verhaal er achter.
    Dit hele topic is grappig eigenlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind 'm leuk :3


    26 - 02 - '16

    Heh. Sukkeltje.
    En nu hopen dat je die username niet vergeet!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uneventful schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik je username echt grappig vind. Niet dat hij een grappige woord bevat maar het verhaal er achter.
    Dit hele topic is grappig eigenlijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uneventful schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik je username echt grappig vind. Niet dat hij een grappige woord bevat maar het verhaal er achter.
    Dit hele topic is grappig eigenlijk.

    Hahahaha, nu ga ik ook even de datum uitzoeken waarop ik m'n crush heb leren kennen :'D


    effort never betrays you

    Uneventful schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik je username echt grappig vind. Niet dat hij een grappige woord bevat maar het verhaal er achter.
    Dit hele topic is grappig eigenlijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hahaha okee en nog een fijne tijd samen!


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.