Meteor schreef:
(...)Maar iedereen heeft er wel een probleem mee dat Rutger amper online komt, dus er zijn wel admins nodig sinds geen enkele mod kan programmeren.
Zit nu niet iedereen over 1 kam te scheren.
Ik zie jouw manier helemaal niet zitten. Hoe het bij mij overkomt is het nutteloos. Je zegt eerst dat wij mods 'kleinere dingen' moeten gaan doen. Wat bedoel je daarmee? Wat zijn de 'grote dingen' die we doen dan? En dan zouden de 'admins' onze 'grote taken' over nemen?
Als je met 'grote dingen' bedoelt de dingen zoals contact enzo, dat doen wij al en dat gaat succesvol. En examens vind ik redelijk belachelijk. :')
Als er een slecht functionerende mod is, moet je dat tegen een andere mod zeggen of eventueel een bemiddelaar als er terug 1 aangewezen zou worden.
Heb je er misschien al aan gedacht dat Rutger misschien niet zo graag andere mensen zijn 'verantwoordelijkheid' doorgeeft? Dat zou ik snappen, zeker met de veiligheidsproblemen de laatste tijd. Wie kunnen wij vertrouwen dat die dezelfde dingen kan doen als Rutger en die niet zomaar informatie doorlekt?
Ik ben al lang blij dat we extra hulp krijgen met de beveiliging.
Misschien als ze bewijst dat ze echt goed is, kan ze misschien met andere dingen ook helpen, maar ik weet niet in hoeverre dat mag en mogelijk is.
Ik kan trouwens ook wachten tot Rutger 'grote dingen' veranderd. Ik heb geduld. Maar ik weet ook dat hij achter de schermen bezig is. Iets wat jullie niet zien, maar de mods wel weten. Hij is dus echt wel met de site bezig, maar je merkt het niet altijd.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury