• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    (abo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik open mijn ogen en het eerste wat me opvalt is het bed waarop ik lig. What in the world has happened?
    Dit is alles ehalve mijn vertrouwde kamer. Ik sta op en loop naar de kamer waarvan ik denk dat het de badkamer is. Goed gegokt.
    Ik loop naar de spiegel en bekijk mezelf. Mijn blauwe haren zaten nog steeds in een messy bun.

    [Trouwens, is er kleding, schoenen, make-up etc. ?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Alles wat je wilt. Kleding en schoenen staan in de super duper inloopkast.]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:52 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Oké.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    Ik werd wakker en het liefst wilde ik meteen weer in slaap vallen. Waarom was ik zo moe? Plots schrok ik wakker. Waar the fuck was ik? Dit is niet mijn kamer? Ik bonkte op mijn hoofd en probeerde te herinneren wat er gebeurd was. Het was toch geen nacht? En hoe zou ik hier terecht komen? En waar komt die hoofdpijn vandaan. Ik ging iets te snel voorover zitten en dat zorgde voor een korte duizeligheid. De ruimte zag er luxe uit, alsof ik in de hemel was. Toen ik links keek zag ik een bed, waar iemand nog op lag te slapen. 'Damn, he's hot' zei ik. Ik glimlachte, dat was waarschijnlijk het enige wat ik zou kunnen in zo'n situatie. Ik trok aan de deurklink, maar die bleek nog op slot te zitten. Dan maar terug naar bed.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Blegh, ik moet me duidelijk wassen. Ik loop de badkamer uit en loop naar de kamer waarvan ik denk dat het de inloopkast is. Goed.
    Ik pak zwarte skinny jeans, een zwarte top en een paar zwarte All-Stars.
    Ik loop naar de badkamer, draai de deur op slot en pak een baddoek.
    Ik doe mijn kleding uit en stap onder de douche.
    Ik zing zachtjes Free Of Me van Amy Stroup en na 10 minuten, maak ik de douchekraan uit.
    Ik droog me af en kleed me aan. Ik doe ook de schoenen aan en zoek de lades af naar make-up. Ik vind het dan eindelijk en gebruik wat mascara, lichtgrijze oogschaduw en eyeliner.
    Ik poets snel mijn tanden en verlaat dan de badkamer.
    Ik voel aan de deurklink, zodat ik de slaapkamer kan verlaten maar die is op slot.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:02 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yustin Kloster

    Ik open mijn ogen. Wow, waar was ik nu weer beland? Ik keek om me heen en zag een kamer. In een ander bed lag een jongen van een jaar of 16. Waar was ik in hemels naam? Ik stond op, ach als ik niet thuis was dan hoefde ik de afwas tenminste ook niet te doen. Ik zag een tv en deed hem aan. Ik begon te zappen naar een leuk programma.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Ik word wakker, en wrijf in mijn ogen. Waar ben ik? Ik hoor een douche stromen. En even heb ik tijd nodig om me te herinneren waar ik ben. Maar ik herinner me er niets van.. Ik sta op en kijk om me heen. Waar the hell ben ik? En wie staat er onder de douche? Ik zucht en ga dan heel de kamer rond kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dave Jackson

    Ik had hoofdpijn. Ik deed mijn ogen open, vastbesloten om een asprine te halen, maar dat voornemen was ik gelijk al weer vergeten. Wauw. Jeez. What the fack. Waar was ik in beland? Ik zat in een of ander tv-programma, dat moest wel. Ik ging overeind zitten. Dicht bij me stond nog een bed, waar een of andere dude in zat te slapen. Waar wachtte ik eigenlijk op? Ik zat hier een beetje, maar ik moest genieten van de luxe.
    Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik grijnsde.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:04 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    James van Briel

    Ik word wakker en ben meteen in paniek. Waar ben ik!? Ik kijk schichtig om me heen en zie een andere jongen, hij loopt net naar de badkamer. Whaaa, ik zit vast in zo'n programma waar ze mensen in de maling nemen. Straks komt iedereen te voor schijn en ze zeggen 'Je zit in bananasplit!' wel cool, ik kijk om me heen en zie een kledingkast. Die ging ik dus nu plunderen!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik doe mijn haren goed en klop op de deur.
    "Doe de deur verdomme open," zeg ik geïrriteerd en blijf kloppen.
    Ik ben dus ontvoerd, shit. Zolang ik goed behandeld word heb ik er vrede mee.
    "Als je nu niet deze deur opent, ruk ik je kop eraf. Alsjeblieft," zeg ik.
    Ik zie dan pas mijn kamergenoot en glimlach onschuldig.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:08 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dave Jackson

    Ik zag dat de andere dude wakker was geworden. Ik liep naar hem toe.
    "Hee dude. Dave Jackson." Ik sloeg hem vriendschappelijk op zijn rug. "Geweldige plek hier."


    If we burn, you burn with us. <3

    [Mijn tweede en derde post heb ik aangepast, houd daar a.u.b rekening mee.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Love
    Dan komt er een meisje weer uit. En ze loopt naar de deur, ze probeert hem te openen, maar het lukt haar niet.Dan ziet ze mij, ze glimlacht naar me. Ik glimlach terug. 'Ehmm.. Hoi zeg ik dan. 'Waarom gaat de deur niet open?' en ik loop naar haar toe. 'Zitten we vast'

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.