• Ik weet het niet meer..:(

    (please, helemaal lezen, hoeft niet hoor!)

    Ik heb via een soort datingsite voor jongeren een hele leuke jongen ontmoet, (en nee, het is geen vieze engerik omdat ik bijna alles van hem weet en ik heb alles nagezocht en het klopt allemaal)en we sturen regelmatig mailtjes naar elkaar enzo en verder gaat het ook niet. We hebben ook nog geen verkering ofzo, maar hij is nu dus op vakantie en die vakantie duurt verdacht best wel lang.
    En dan nog een andere jongen, die ik in real-life ken,is ook best wel leuk. De verkering is al een paar maanden uit met zijn ex en die is er inmiddels helemaal overeen. En ik heb toen gewoon stiekem over hem gedroomd! :S Ik sprak hem laast op msn, heel kort, en toen zei hij dat hij heel veel smsjes heeft gestuurd en vroeg waarom ik niet beantwoorde. Nu heb ik een stomme ouwe mobiel en op de een of andere manier doet hij het niet meer..:( En hij reageert nu ook niet meer op msn ofzo, ja hij is dan offline, maar dan krijgt hij de berichten ook niet binnen. En niemand weet of hij nu op vakantie is ofzo..

    Nu weet ik niet wat ik moet doen.. Heeft iemand tips?

    Alvast bedankt!

    xXxX

    ik begrijp je niet helemaal: wat bedoel je met die titel "kiezen".
    ik zal zeggen: gerust wachten totdat 1 van hun terug online komen.


    -