• Ja, serieus. Dit is echt geniaal x'D
    Ze heeft net whatsapp geïnstalleerd ^^

    Mijn zus zit al helemaal van: 'Ja, over een jaar kun jij met gemak swypen, etc.'
    Ik lach me dood hier x'D

    Hebben jullie ook van die 'hippe ouders' met 'hippe telefoons'?

    Edit: Ze is er vandaag achtergekomen hoe handig het is dat je ook op je mobiel je mail kan checken. Hilarisch. x'D

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:10 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn moeder heeft ook een 'hippe' telefoon en ze snapte er niks van. Ik heb haar alles moeten uitleggen. Nu heeft haar vriend sinds kort ook een 'hippe' en nu gaat ze heel stoer alles aan hem uitleggen :')


    -

    Nee, mijn moeder gebruikt die van haar als fototoestel. En mijn vader gebruikt hem voor zijn werk en ook als fototoestel.


    Physics is awesome

    Mijn broer heeft een Samsung Galaxy SIII
    Mijn vader heeft een Samsung Galaxy S+
    Mijn moeder heeft een HTC Legend
    En dan heb je mij. En ik heb een LG Chocolate OLD (je hebt daarna nog de Light en de New gekregen...)

    Maar toch vragen mijn ouders MIJ altijd om hulp bij hun telefoons, en ik snap het dan ook nog...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:25 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Mijn vader heeft een iPhone en van zijn werk een blackberry gehad, die haat ie alleen haha. Maar hij kan er gewoon prima mee om gaan, net zoals wij. :'D

    Haha, hip hoor :P

    Ik heb er geen en mijn ma ook niet (A) Kut dingen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha, hip hoor :P

    Ik heb er geen en mijn ma ook niet (A) Kut dingen.

    Ja, lol.
    Zo noemen mijn ouders ze :')
    Ik houd het gewoon op telefoon of mobiel :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    My mum... Na een tijdje belde en whatsappte ze me zo vaak dat ik haar nummer heb geblokkeerd. It's tragic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn vader heeft een iPhone en ik een Nokia die niets kan... Maar dat vind ik niet zo erg. Ben best wel gehecht aan mijn Nokia.


    I am an idiot, I move.

    Mijn vader heeft 5 telefoon.
    1. Nokia koelkast.
    2. Samsung shuffle ding
    3. Samsung galaxy S 2
    4. Iphone 4
    5. Blackberry Bold 9...
    En het tragische is dat hij er maar een gebruikt namelijk de koelkast. En de andere 4 zijn erg dure decoratie die ik nooit mag gebruiken!

    Mijn moeder heeft 2 telefoons
    1. Een samsung koelkast.
    2. Samsumg galaxy S 3
    En jupp ze gebruikt alleen de koelkast, de andere is gewoon een ding om stoer mee te doen!

    Nu le me! ik heb 2 telefoons
    1. Blackberry curve die dood is egt dood!
    2. Iphone 4s met slechtste battery ever! En mijn ouders hebben mijn abo stop gezet!
    Je mag me verwent noemen maar le me is zielig!!


    “I’m tired of trying, sick of crying. I know I’ve been smiling, but inside I’m dying.”

    Mijn mama heeft Nokia C3 & ze kan er beter mee om dan in het begin.
    Mijn vader heeft een oude Samsung Star van mij, al bijna een jaar & hij snapt daar niet zo veel van dat ik sommige dingen nog moet uitleggen.
    En ik, ik heb zelf een Samsung Galaxy Pro.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    4Everdeen schreef:
    Mijn moeder heeft een hippere telefoon dan ik :x


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nee hoor mijn ouders zijn best ouderwets:'P


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Mijn moeder heeft een lady phone (zo'n klap ding) en dat vond ze al hip.


    26 - 02 - '16

    4Everdeen schreef:
    Mijn moeder vader heeft een hippere telefoon dan ik :x


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn moeder zit er echt om te zeuren omdat de mensen op haar nieuw werk er bijna allemaal een hebben, maar mijn broer, papa & ik zijn er nogal tegen, ze zou er echt niets mee aan kunnen vangen ;'D


    effort never betrays you