• Ik ben er al een tijdje over aan het nadenken en ik heb besloten dat ik het echt wel graag zou willen, namelijk een tattoo nemen :') Ik weet al waar ik het wil, maar ik ben er nog niet helemaal uit wát dan precies. In ieder geval iets niet te groots en waarschijnlijk ook niet met kleur, gewoon zwart/wit. Dus ik probeer nu een beetje inspiratie op te doen, en heb aan jullie een vraag; hebben jullie wel eens tattoos gezien die jullie echt mooi/gaaf vinden? Of hebben jullie er ervaring mee? (misschien hebben jullie er stiekem eentje, haha) 'Cause I'd like to know (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ligt het er ook niet gewoon heel erg aan waar je de tattoo laat zetten? (:


    True (: Sommige plekken zijn gevoeliger dan de andere. Mijne was op m'n onderarm, dus wat minder gevoelig. In september laat ik er eentje achter m'n oor zetten, dat schijnt niet prettig te zijn. haha.


    To infinity and beyond •

    Ik heb er vier, tribals, bloemen en namen. Mijn laatste is in kleur en de rest zwart/wit.

    Een is een eigen ontwerp en de rest heb ik samengesteld via een boek uit de tattooshop.

    Pijn is relatief, het ligt aan je eigen grens. Je voelt het als naalden die krassen, wat vervolgens enorm gaat schrijnen. Het ligt ook aan de plek, ik heb er een op mijn rug en die verliep goed maar de een op mijn been ging ik tot drie keer toe bijna out.

    Al met al is het de pijn, om het zo te zeggen, wel helemaal waard ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Calabasas schreef:
    (...)

    True (: Sommige plekken zijn gevoeliger dan de andere. Mijne was op m'n onderarm, dus wat minder gevoelig. In september laat ik er eentje achter m'n oor zetten, dat schijnt niet prettig te zijn. haha.


    Hmm, ik wil 'm op de plek laten zitten waar je heupbotje zit, aan de linkerkant, ik weet niet of het daar erger zal zijn, maarja, het is het uiteindelijk wel waard als het echt iets moois wordt ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Hmm, ik wil 'm op de plek laten zitten waar je heupbotje zit, aan de linkerkant, ik weet niet of het daar erger zal zijn, maarja, het is het uiteindelijk wel waard als het echt iets moois wordt ^^


    Het is bot, dus het is minder prettig ja. Maar het is het inderdaad waard. Gewoon even doorbijten!


    To infinity and beyond •

    Calabasas schreef:
    (...)

    Het is bot, dus het is minder prettig ja. Maar het is het inderdaad waard. Gewoon even doorbijten!


    Ja, ik denk het wel. Maar inderdaad, ik bereid me er gewoon op voor en dan valt er vast door de pijn heen te bijten, daar ben ik niet zo bang voor (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Sting schreef:




    Deze vind ik persoonlijk erg mooi. Als een Tolkien-fan, en ik heb iets met tijd. De uil niet per se, maar de pocketwatch zou ik wel willen.


    Die eerste tekst vind ik echt mooi, maar ik zou hem dan ergens anders zetten en zonder het veertje.


    Save me from myself.

    Ik vind persoonlijk een tattoo heel mooi met het infinity teken.

    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik

    Neem er pas een als je er zeker van bent dat dat hem word, het zit voor altijd op je lichaam.


    Life is full of fake people

    Ik zou persoonlijk heel graag het teken voor oneindigheid willen met het woord music erin verwerk, en op een andere plek nog een stukje tekst.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Ik zou persoonlijk heel graag het teken voor oneindigheid willen met het woord music erin verwerk, en op een andere plek nog een stukje tekst.


    Haha .., dat is infinity.


    Life is full of fake people

    Ik zou later misschien een ankertje willen, wat staat voor hoop ^^. Of anders een mooi tekstje.


    i put the fun in funeral

    Inifinity schreef:
    (...)

    Haha .., dat is infinity.


    Dat weet ik :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Een japanse bloesem die wegwaait, ben ik echt in love mee. En ik wil heel graag een zeesterretje op mijn pols.


    even a white rose has a black shadowx

    Ik wil Loyalitas onder mijn borst laten tatoeëren denk ik. Maar ik mag geen tattoo zolang ik thuis woon.


    Alleen maar tranen van geluk

    Erm. Ik had ooit random een idee dat ik een tattoo wilde. Mijn ouders weten er niets van. Haha. Een vriendin van mijn heeft ooit een tattoocursus gedaan en toen we bij haar waren dacht ik, waarom ook niet. Ze heeft achter mijn oor een traan geinkt. Zeg maar net als Cry Baby heeft bij zijn oor. Vraag me niet waarom ik het bij mijn oor heb gedaan -eigenlijk omdat mijn ouders het zouden merken als het bij mijn oog zat - maar het gaat gewoon over hoeveel tranen ik heb gebruikt vroeger en een herinnering aan mijn verleden etc. Een persoonlijke ervaring, laten we het daar op houden. Als het moeilijk gaat kijk ik daar naar.


    Levensgenieter.

    Ik zou zo graag een kattenpootje willen, maar ik wacht toch maar even :')


    As travars