• Ik ben er al een tijdje over aan het nadenken en ik heb besloten dat ik het echt wel graag zou willen, namelijk een tattoo nemen :') Ik weet al waar ik het wil, maar ik ben er nog niet helemaal uit wát dan precies. In ieder geval iets niet te groots en waarschijnlijk ook niet met kleur, gewoon zwart/wit. Dus ik probeer nu een beetje inspiratie op te doen, en heb aan jullie een vraag; hebben jullie wel eens tattoos gezien die jullie echt mooi/gaaf vinden? Of hebben jullie er ervaring mee? (misschien hebben jullie er stiekem eentje, haha) 'Cause I'd like to know (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zag ergens op weheartit een tattoo met kleine vogeltjes. Ik vond het wel vet. Vogel->Vrijheid.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook al een paar ideeën voor eventueel een tattoo: zoals Rembrandt al zei van die kleine vogeltjes, of een veer, een zin van een liedje dat mijn hart en ziel beschrijft of iets met een uil ik heb iets met uilen Maar als mijn hond -en laat ons hopen dat dat nog lang duurt- ooit stert, wil ik zeker een klein hondenpootje met de letter T naast.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik heb ook al een paar ideeën voor eventueel een tattoo: zoals Rembrandt al zei van die kleine vogeltjes, of een veer, een zin van een liedje dat mijn hart en ziel beschrijft of iets met een uil ik heb iets met uilen Maar als mijn hond -en laat ons hopen dat dat nog lang duurt- ooit stert, wil ik zeker een klein hondenpootje met de letter T naast.


    Oh, dat klinkt allemaal wel gaaf! Een dier lijkt me ook wel mooi, en ik hou ook wel van uilen. Maar ik dacht ook al aan het hert, dat lijkt me ook wel mooi.. (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik wil heel graag iets met het woord Hope, omdat hoop voor mij heel belangrijk is geweest het afgelopen jaar (:
    Verder vind ik de zin 'Destroy what destroyed you' ontzettend mooi. Een Youtuber (dionnetje1990) heeft het op haar arm staan.

    Ik vind dat je een tattoo zelf moet uitzoeken en echt zeker moet weten dat je hem wilt.


    Destroy what destroys you.




    Deze vind ik persoonlijk erg mooi. Als een Tolkien-fan, en ik heb iets met tijd. De uil niet per se, maar de pocketwatch zou ik wel willen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jup. Ik heb een tattoo op mijn arm. 'I am mine'


    To infinity and beyond •

    Ik heb geen tattoo's, maar ik de toekomst zou ik er zeker willen. Ik vinden ze namelijk echt mooi en ik vind het ook cool om te zien bij iemand! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb twee tattoo's.
    ik heb op mijn schouder een hart met een lint en een sleutelgat
    en op mijn kuit heb ik de tekst 'nunca dejes que te vean llorar' staan. Dat is spaans voor 'laat ze nooit zien dat je huilt'.
    het hart is volledig in kleur en de tekst is zwart met een roze achtige schaduw. best weird. soms lijkt ie zacht roze en soms zalm roze O.o maja


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @ mensen die een tattoo hebben:
    Doet dat niet vreselijk veel pijn? (Hoe voelt het?)


    26 - 02 - '16

    Chuggaa schreef:
    Ik wil heel graag iets met het woord Hope, omdat hoop voor mij heel belangrijk is geweest het afgelopen jaar (:
    Verder vind ik de zin 'Destroy what destroyed you' ontzettend mooi. Een Youtuber (dionnetje1990) heeft het op haar arm staan.

    Ik vind dat je een tattoo zelf moet uitzoeken en echt zeker moet weten dat je hem wilt.


    Ja, tuurlijk, ik wil het ook wel helemaal zelf uitzoeken. Maar gewoon om inspiratie op te doen en vandaaruit verder te werken/kijken ^^

    Iets dat symbool staat voor 'hoop' lijkt me ook wel mooi, maar ik weet niet of ik echt van de teksten ben. Misschien iets Latijns, als ik een tekst zou nemen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Feline schreef:
    @ mensen die een tattoo hebben:
    Doet dat niet vreselijk veel pijn? (Hoe voelt het?)


    Ik vond het - persoonlijk - erg meevallen. Normaal lig ik al te huilen als ik een stomp op mijn schouder krijg [bewijze van spreken dan] en nu hield ik het makkelijk vol.


    To infinity and beyond •

    nee het doet geen zeer. Mijn moeder vertelde aan me dat het voelt alsof een scherp potloodje of een haakje aan je nagel over je huid krast. daar sluit ik me bij aan al gaat het aan het eind schrijnen.

    de schaduw op mijn been werd later aangebracht en dat deed wel zeer omdat het over litteken weefsel ging. ik had em in januari gezet en de schaduw was in mei. dusja was best vers.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil het oneindigheids-teken (je weet wel, zo'n 8 op z'n zij gelegd) in mijn nek, net onder mijn haarlijn. Ik ben om de een of andere reden erg gefascineerd in het oneindige. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 21:29 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik vond het - persoonlijk - erg meevallen. Normaal lig ik al te huilen als ik een stomp op mijn schouder krijg [bewijze van spreken dan] en nu hield ik het makkelijk vol.


    Ligt het er ook niet gewoon heel erg aan waar je de tattoo laat zetten? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle