• Wie is volgens jou de beste artiest/band die live zingt/speelt.
    Voor mij is dat zonder twijfel Disturbed. Ik vind die zelf beter live dan op cd, omdat je live nog eens die hele sfeer erbij hebt en hij zeker evengoed zingt live. Geniaal gewoon hoe hij al die vreemde tonen live kan zingen. Ik kan hier echt mijn vinger mee aflikken. Hopelijk zie ik ze binnenkort nog eens.



    Wie vind jij de beste band/artiest live?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:13 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet of ik Ed Sheeran of Jessie J moet zeggen maar dan ga ik toch voor Eddie


    En dan vooral deze


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    klinkt misschien stom maar de backstreet boys
    die zingen echt net zo goed live als op de cd, soms zelfs beter


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Definately One Direction, maar Demi Lovato is ook geweldig; zeker hier.


    To infinity and beyond •

    Deze prutsers |: Zo zonde dat ze uit elkaar zijn. Nu heb je dan wel een groep van 3 en een van 2 though, maar alsnog. Die van 2 heb ik live gezien, sob. Skip naar 3:22 voor de ~action~.



    En dan een nog bestaande band; CNBLUE en FT Island vind ik e-r-g goed live.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:17 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jessie J, zonder twijfel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see


    Ik hou gewoon van SNSD

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:17 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Muse, for sure. Als je HAARP ziet, ben je het zeker met me eens. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    hmm idk, ik vind de concerten van McFLY erg goed, veel energie en Danny kan zo mooi zingen :9~
    Verder denk ik dat ik ook erg ga genieten van Marina and the Diamonds binnenkort hihi


    As travars

    Erm. Ik vind Enter Shikari zowel op cd als live fantastisch, maar live maken ze er altijd zo'n enorm feest van, haha. Ik kies nu voor Enter Shikari (:



    Dat filmpje is zelf gefilmd. Volgens mij hoor je me ergens 'the fuck' of zo zeggen, omdat ik echt met zo'n mond stond: Ö ik vond het zó gaaf <3

    extra edit. Ik heb als een idioot gedanst bij Enter Shikari, en normaal dans ik niet. :3 Zo leuk vond ik het.

    - verder vind ik You Me At Six, Only Seven Left & The Blackout ook geweldig live ;D

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:06 ]


    Destroy what destroys you.

    Crystal Castles, Crim3es, Ed Sheeran, Slayer, blink 182 en Nirvana.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Evanescence is m'n favo band, dit is één van mijn lievelingsnummers en echt gewoon geweldig om dit live te horen!



    En dit is voor mij een van de meest mooiste liefdesliedjes ever. Hoewel het behoorlijk 'langdradig' is, het einde is maakt alles goed.


    There will be beauty from pain.