• Ik begin die pest-quizzen en/of 'iedereen is mooi'-quizzen echt beu te geraken. Ze omvatten geen vragen en hebben maar één uitkomst. Dat kun je toch geen quizzen meer noemen. Oké, de boodschap er achter is wel mooi en zet sommige mensen misschien aan het denken, maar open dan een topic of schrijf het in een blog of iets in die aard, maar niet in quizzen. Quizzen zijn gemaakt om vragen te beantwoorden en niet op moralen of leuke verhaaltjes te posten.
    Ik ben een persoon die graag eens een goeie quiz maakt, maar in de top of bij nieuwe quizzen staat er de laatste tijd alleen maar brol. Ik vraag om quizzen niet om die zooi.
    Het is zelf niet origineel. Als één iemand het doet en er mee in de top geraakt, doet een hele meute het na. Gazen jullie dan echt alleen maar op kudo's en reacties?
    Nu is mijn vraag om zulke dingen te verbieden, want ik begin het echt schijte beu te geraken. Ik heb niks tegen de boodschappen die jullie overbrengen, maar eerder iets tegen de manier waarop. Sorry als jullie het hier niet mee eens zijn, maar ik ben niet van mijn standpunt weg te slaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie niet in waarom je dit zou moeten verbieden. Weet je nu we het er toch over hebben, laten we dan ook de fanfics doen aangezien mensen zich daar ook aan irriteren. OH en aan de RPG's :'D!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:38 ]


    To infinity and beyond •

    Ik ben het echt volkomen met je eens!
    Ik vind dat hele gedoe gewoon idioot en echt helemaal uitgemelkt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Calabasas schreef:
    Ik zie niet in waarom je dit zou moeten verbieden. Weet je nu we het er toch over hebben, laten we dan ook de fanfics doen aangezien mensen zich daar ook aan irriteren. OH en aan de RPG's :'D!
    Dit slaat echt nergens op. Een RPG kan nog vervelend zijn, maar dat staat tenminste juist. Een moraal is geen quiz, dus je moet het niet in een quiz zetten. Je reacties is op dat vlak echt irrelevant.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Calabasas schreef:
    Ik zie niet in waarom je dit zou moeten verbieden. Weet je nu we het er toch over hebben, laten we dan ook de fanfics doen aangezien mensen zich daar ook aan irriteren. OH en aan de RPG's :'D!


    Omdat dit helemaal niets meer met een quiz te maken heeft.
    Als ze per se hun boodschap willen verspreiden, moeten ze maar een topic openen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mee eens.
    Ik maak zelf eigenlijk geen quizen, ik doe ze ook niet, maar ik vind het gewoon vervelend voor mensen die wél echte quizen willen maken.


    Destroy what destroys you.

    Bohemian schreef:
    (...)

    Omdat dit helemaal niets meer met een quiz te maken heeft.
    Als ze per se hun boodschap willen verspreiden, moeten ze maar een topic openen.


    En daarop wordt dus NOG meer gehaat. Kortom; mensen hebben altijd wel wat te zeiken.


    To infinity and beyond •

    Laten we gewoon dan maar alles afschaven als je het zo bekijkt, want iedereen irriteert zich weleens aan iets. Je kan het ook over het hoofd zien


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Of zo'n quiz van: even klikken aub.
    Met de melding dat ze geen verhalen in de quizzen mogen zetten en dat ze het heeft verplaatst naar een story.
    Yah, daarvoor moet je een nieuwe quiz maken? -.-

    Ik ben het met je eens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    I agree.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De eerste keer was het lief. De tweede keer ook nog.
    Daarna was het alleen nog maar héél irritant.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bohemian schreef:
    Ik ben het echt volkomen met je eens!
    Ik vind dat hele gedoe gewoon idioot en echt helemaal uitgemelkt.


    Maar het is ook een beetje moeilijk om zoiets te gaan verbieden want dan zouden de mods (of Rutger) alle quizzen moeten gaan nakijken.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:59 ]


    Believe in yourself.

    Bohemian schreef:
    Ik ben het echt volkomen met je eens!
    Ik vind dat hele gedoe gewoon idioot en echt helemaal uitgemolken.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dharma schreef:
    (...)

    Maar het is ook een beetje moeilijk om zoiets te gaan verbieden want dan zouden de mods (of Rutger) alle quizzen moeten gaan nakijken.
    Users kunnen de quizzen melden als ze dat willen en als ze iedere dag gewoon eens op 5 links in de top klikken, kunnen ze al snel een heel deel quizjes elimineren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Starkisch schreef:
    Of zo'n quiz van: even klikken aub.
    Met de melding dat ze geen verhalen in de quizzen mogen zetten en dat ze het heeft verplaatst naar een story.
    Yah, daarvoor moet je een nieuwe quiz maken? -.-

    Ik ben het met je eens.
    Hah ja inderdaad. Je hebt dan ook van die slimme mensen die zeggen dat ze een waarschuwing kregen en het nog een paar dagen gaan laten staan en dan verwijderen. Dan heb ik echt zo'n zucht-moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je mag ze gewoon melden. We behandelen vaker zulke meldingen. Gedichten en verhalen mogen ook niet in quizzen, ook zulke 'blogposts' niet.

    Ik vraag dan altijd of ze hun quiz willen omzetten naar een hoofdstuk of er een blog van maken omdat het eerder op dat lijkt, dan op een quiz. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury