• Heejoo. Ik heb zojuist een super aardige jongen ontmoet via Omegle. Niet dat ik iets in hem zie of, maar het is gewoon super leuk om met hem te praten. Hij is echt super aardig en grappig. Hebben jullie ook al eens mensen ontmoet via Omegle?


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik had een jongen ontmoet op omegle, na lang praten vroeg hij ineens of ik een vriendje had. Ik zei nee. Hij vroeg of ik zijn vriendin wil zijn. Ik zei voor de gein, ja. Iets na 4 maanden heb ik het uitgemaakt omdat hij ´te ver woont´. Ik had zo´n msn die ik niet meer gebruik, daar had ik hem destijds toegevoegd. Wat ben ik gemeen! Hij was trouwens best leuk.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Een jongen ui Amerika. Damn. Hij was knap, en aardig. Ik had m op Skype, en toen de 3e dag of zo zei hij dat hij een meisje had ontmoet en dat hij het contact wilde verbreken. Vervolgens heeft hij me geblokkeerd... :')


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik had er een jongen leren kennen, Jason, daar praatte ik toen heel veel mee. Het enige nadeel is dat hij depressief was, hij was er heel goed in om dat te verbergen, maar af en toe had hij toch zo'n bui. Ik vond het absoluut niet erg om hem te helpen en luisterde altijd. Hij noemde mij altijd zijn prinses en had beloofd mij op een dag te komen halen. (': Enorm lief, zelfs in zijn slechte buien bleef hij me regelmatig 'princess' of 'baby' noemen.
    Ineens hoorde ik niets meer van hem. Hij was ook nooit meer online of zo en aangezien hij de laatste tijd echt depressief was, ben ik bang dat hij toch voor zelfmoord heeft gekozen. D:


    everything, in time

    Roggenrola schreef:
    Een jongen ui Amerika. Damn. Hij was knap, en aardig. Ik had m op Skype, en toen de 3e dag of zo zei hij dat hij een meisje had ontmoet en dat hij het contact wilde verbreken. Vervolgens heeft hij me geblokkeerd... :')


    en dat noem jij aardig? (lol)


    -

    Jups, met een uit Brazilië en een ander uit Portugal en weer een ander uit Spanje heb ik nog steeds contact. Het zijn vet gezellige gasten waar ik beter mee kan praten dan met mijn vrienden. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op die site zitten allemaal viespeuken :')
    Maarja, soms zit er een normale bij en dan is praten wel leuk, maar daar blijft het ook bij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    No ik zit er niet veel op, en anders zijn het saaie korte gesprekjes..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean