• Hallo lieve Qtjes,

    Hier hebben jullie de trailer van mijn story vinden jullie hem goed?

    Geef hier je mening!
    Trailer
    Story

    Hij is best nog goed hoor. Probeer alleen zo weinig mogelijk beelden te gebruiken waarin ze zingen, want dat toont slordig in mijn ogen. De tekst op het einde die je in een ander lettertype doet, zou ik op een zwarte achtergrond zetten, want dat toont een beetje slordig op je beelden.
    Hihi je gebruikt iMovie zie ik?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Hij is best nog goed hoor. Probeer alleen zo weinig mogelijk beelden te gebruiken waarin ze zingen, want dat toont slordig in mijn ogen. De tekst op het einde die je in een ander lettertype doet, zou ik op een zwarte achtergrond zetten, want dat toont een beetje slordig op je beelden.
    Hihi je gebruikt iMovie zie ik?

    Ja inderdaad =P
    Oke in het vervolg zal ik er op letten =P

    Zoals Meteor zegt, moet je indd die zingende beelden vermijden, maar anders vind ik 'm wel nog goed.
    Het viel me op dat je laatste beeld een andere formaat heeft. Je kunt dit bijsnijden in iMovie zodat het allemaal gelijk is, eventjes zeggen. :-)

    Meteoroid schreef:
    Zoals Meteor zegt, moet je indd die zingende beelden vermijden, maar anders vind ik 'm wel nog goed.
    Het viel me op dat je laatste beeld een andere formaat heeft. Je kunt dit bijsnijden in iMovie zodat het allemaal gelijk is, eventjes zeggen. :-)

    oh oke mij was het zelfs nog niet opgevallen xD

    Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan de reactie van Meteor, behalve dan misschien dat ik je trailer persoonlijk lang vind lijken, hoewel hij niet eens zo lang is.
    Wat me eigenlijk ook stoort is dat je hele trailer in het Engels is terwijl je titel Nederlands is. Ik neem dan aan dat je story ook Nederlands is, en dus zullen mensen buiten België/Nederland of natuurlijk Nederlandssprekende mensen je story nooit kunnen lezen. Dan kan je je trailer evengoed in het Nederlands doen, hoewel dat natuurlijk niet echt een punt van kritiek is, maar gewoon iets wat me opviel.


    Ex astris, sciencia

    De trailer is nog wel goed, maar ik vind hem een beetje slordig ogen. Vooral door de beelden waarin er gezongen wordt en de tekst die af en toe een beetje vervelend is. Ik probeer altijd als mensen iets zouden moeten zeggen beelden te gebruiken waarop ze iets gelijkaardigs zeggen en daar de tekst/muziek van die scène in de trailer te verwerken. Zelf ben ik ook iet zo'n fan van dat soort overgangen. Dat oogt eigenlijk enkel met foto's goed. Al is het best goed gelukt. Ik weet niet of je al veel ervaring hebt met trailers/filmpjes maken? Zoals Meteoroid al zei kan je beter zorgen dat je filmpjes allemaal hetzelfde zijn van formaat, anders lijkt het wat slordig. Verder zou ik ook nog zeggen dat je - als dat in iMovie lukt - je filmpje zo zou moeten kunnen gebruiken dat je de tekens van de zender er af is. Want dat stoort een beetje, maar al bij al wel goed gedaan. Verder zou ik ook een beetje oppassen met de taal in je trailer, want je hebt een Nederlandse titel, maar overal Engelse tekst - die qua zinsbouw niet altijd even goed zit - en dat komt een beetje raar over.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 12:55 ]


    comfort in c h a o s

    Hier moet ik de andere drie ook weer gelijk geven. Het oogt inderdaad een beetje belachelijk dat je tekst Engels is en je titel dan Nederlands. Probeer dan alles in dezelfde taal te typen de volgende keer. Je beelden kan je in iMovie inderdaad besnijden en zo kan je ook de muziekzenders wegsnijden en er voor zorgen dat alle beelden even groot zijn. Let op, je trailer is niet slecht en ik weet niet hoe lang je er al maakt, maar het zijn enkel maar tips. Ook zou ik al die speciale overgangen niet gebruiken.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, I like it. :)


    When you lose someone, it stays with you. Always reminding you of how easy it is to get hurt.

    Het zingen oogt inderdaad een beetje slordig en ik dacht eventjes dat je een engels verhaal schreef (wat jammer zou zijn, want je maakt in je trailer al een fout. Ethan is dead? zou het moeten zijn).
    Naast wat er al gezegd is heb ik weinig toe te voegen. Maar je hebt duidelijk je best erop gedaan en dat is te zien. Ik vind hem leuk, maar een aantal dingetjes zouden beter kunnen. ^^


    I can't even think straight.