• Sorry als het verkeerd staat, don't shoot me.

Ik ben dus bezig met een video te maken. Nu alles gaat goed en ik wil dus een ander filmpje gaan downloaden via Youtube Converter maar doet ie het niet. Als ik dan klik op 'Leer meer' staat er dat het te maken heeft met een proxy of zoiets. Nu weet ik dan ook gelijk waar de Youtube Converter voor MP3 het niet deed.

Weet iemand waar dat mee te maken heeft en kan ik dat verhelpen?
    Want anders kan ik niet verder. :c

[ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:17 ]

Niemand?

Vraag het aan Darksavior, misschien weet hij er meer van! (:

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Je wilt dus een video downloaden en je zou achter een proxy zitten?
    Ga eens naar Configuratiescherm en dan naar Internetopties, dan naar het kopje verbindingen en daar druk je op Lan-Instellingen.
    Kun je van wat daar staat een printscreen maken en uploaden?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Je wilt dus een video downloaden en je zou achter een proxy zitten?
    Ga eens naar Configuratiescherm en dan naar Internetopties, dan naar het kopje verbindingen en daar druk je op Lan-Instellingen.
    Kun je van wat daar staat een printscreen maken en uploaden?

Schakel eens "Instellingen automatisch detecteren" uit, het zou niks moeten uitmaken, maar je weet maar nooit.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Schakel eens "Instellingen automatisch detecteren" uit, het zou niks moeten uitmaken, maar je weet maar nooit.

Het blijft hetzelfde. :c

Dan zou ik toch een ander programma downloaden als ik jou was, want ik kan zo snel niet bedenken wat er mis zou kunnen zijn. Aan de proxy ligt het dus niet.

DarkSavior schreef:
    Dan zou ik toch een ander programma downloaden als ik jou was, want ik kan zo snel niet bedenken wat er mis zou kunnen zijn. Aan de proxy ligt het dus niet.

Oké, toch bedankt. (:

No problem.

Je kunt filmpjes ook met andere site's downloaden^^
    Ik doe altijd dat ik op google "youtube to avi" oid intyp en dan krijg je best wat site's^^ Kan t daarmee ook niet?? Mss te proberen??

"Your life. Your choice. Think about what you want."