• Ik las vroeger een enge serie en dit weet ik er nog van:

    - Ging over studenten op een school die één voor één dood gingen/werden vermoord.
    - Voorin had je pagina's met foto's van de studenten en als ze dood waren stond er R.I.P door hun foto.
    - Ik dacht dat de titel iets was met 'school' erin, maar dit durf ik niet zeker te zeggen.
    - Volgens mij was het officieel Engels.

    Niet veel, ik weet het, maar misschien kent iemand het nog?


    De laatste klas - R.L. Stine
    Boeken staan hier op een rijtje: klik

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat was het De laatste klasxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Endure schreef:
    (...)

    Jaaaa, dat is het :P Dankje! En omg, wist niet dat het voor volwassenen was bedoelt (zie ik nu op internet), ik was 10 ofzo toen ik die boeken las xd

    ja ik ook ofzo. vanonder op de boekjes staat er zelf Junior hha

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:21 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Er zijn er 12 boeken van


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ook hahha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    hha ik heb er slechts 2 van gelezen. Ik dacht overlaatst nog ik ga eens kijken voor de andere mits ik die twee echt al zo lang heb liggen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:23 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Kennen jullie de Engelse naam?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Komt me bekent voor^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Goosebumps.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:28 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Binnin staat oorspronkelijk titel: Seniors, the gift. Ik denk dat de serie Seniors noemt.
    Jhup seniors, want bij de andere staat er Seniort, the thirst

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:30 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Voila Dat zijn de Engelse want die ene heeft dezelfde cover dan die dat ik heb liggen (:


    Tears are words the heart can't say.

    Kan ik ze ergens Online lezen? Lol, ik zoek maar kan nog niks vinden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat weet ik niet sorry. Maar ik heb die twee die ik hier liggen heb ooit aan 2 euro het stuk gekocht en dat is echt jaren geleden. Dus mss kun je ergens aan de serie geraken heel goedkoop. Of mss staat ze idd ergens online.


    Tears are words the heart can't say.

    Hmm, wil ze niet kopen, gewoon beetje lezen, nostalgie.. :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien staat hij hier tussen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oooh, R.L. Stine. Ik las zovaak boeken van hem en gelijksoortige boeken toen ik op de basisschool zat. Van die kleine, blauwe boekjes.


    Your make-up is terrible