• Ik las vroeger een enge serie en dit weet ik er nog van:

    - Ging over studenten op een school die één voor één dood gingen/werden vermoord.
    - Voorin had je pagina's met foto's van de studenten en als ze dood waren stond er R.I.P door hun foto.
    - Ik dacht dat de titel iets was met 'school' erin, maar dit durf ik niet zeker te zeggen.
    - Volgens mij was het officieel Engels.

    Niet veel, ik weet het, maar misschien kent iemand het nog?


    De laatste klas - R.L. Stine
    Boeken staan hier op een rijtje: klik

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hm, dat komt me op de een of andere manier bekend voor, maar geen idee..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Aawh, i kwil het heel graag weten :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dacht het te herkennen.. Totdat ik het r.i.p gedeelte las..
    Lijkt me wel een interessante serie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Dacht het te herkennen.. Totdat ik het r.i.p gedeelte las..
    Lijkt me wel een interessante serie.


    Ja of een kruis er doorheen of iets, wat dacht je erin te herkennen dan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh wacht waren dat zo kleine boekjes?


    Tears are words the heart can't say.

    Moonsong schreef:
    Oh wacht waren dat zo kleine boekjes?


    Geen idee, las ze bij de bieb, weet je een titel dan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja of een kruis er doorheen of iets, wat dacht je erin te herkennen dan?


    Ik had die serie dan niet gelezen..
    Maar op elk boek zag je wel een gedeelte van een gezicht.. Dit is een boek ervan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    paar delen van Kippenvel
    je kan op internet onder die naam zoeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Schrijver R.L stine


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kaien dat is het niet en damnn weet je eigenlijk welke en viel het onder kippenvel?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De laatste klas van R.L.Stine
    Ik heb er zo twee van liggen. Als het die niet zijn is het alleszinds een gelijkaardige serie. Ik weet nog dat eentje over een ketting ging.
    tot zover ik weet zijn er een zestal delen of iets.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:18 ]


    Tears are words the heart can't say.

    De twee die ik heb liggen heten Geketend en De Grote Dorst (deel 3 en 6)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 22:19 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Misschien Fear street


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    http://www.boekbeschrijvingen.nl/stine-rl/stine.html


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Moonsong schreef:
    De laatste klas van R.L.Stine
    Ik heb er zo twee van liggen. Als het die niet zijn is het alleszinds een gelijkaardige serie. Ik weet nog dat eentje over een ketting ging.
    tot zover ik weet zijn er een zestal delen of iets.


    Jaaaa, dat is het :P Dankje! En omg, wist niet dat het voor volwassenen was bedoelt (zie ik nu op internet), ik was 10 ofzo toen ik die boeken las xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.