• Hello.

    Ik ben op zoek naar leesvoer! (:

    Er zitten wel enkele voorwaarden aan;
    - Correct Nederlands, ik ben nogal een zeikerd en haak snel af.
    - Niet teveel hoofdstukken, maar wel regelmatig plaatsen.
    - Neem ook een kijkje bij mijn verhaal? Confused.


    Ik lees géén;
    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - One Direction
    En allemaal dat soort dingen.

    Voor de rest; plaatsen maar!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:39 ]

    Ik heb een story over onbekende personen, namelijk Writersblock. Het is nog niet zo lang begonnen, dus superveel heb je niet in te halen.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    There will be beauty from pain.

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    Ik activeer elke dag en ik zal eens naar de jouwe kijken (:


    Take risks and conquer your fears.

    Higher than Hope is net van start gegaan en The Devil's Handbag is net bezig. Beide verhalen zijn met onbekende personen.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.




    -

    Higher than Hope
    Red sun rising.
    Drown without inhaling.
    Higher than hope my cure lies.


    Wat heb je te verliezen als je op weg bent naar je zestiende levensjaar en niets je in de weg staat? Voor de diagnose nierkanker werd vastgesteld, zou Kyle het zich nooit hebben afgevraagd. Zijn ziekte is echter levensbedreigend en vraagt het onmogelijke van zijn afgepeigerde lichaam, dat alles uitgedrukt in de bergafwaartse vorm. Niet alleen hijzelf lijdt onder de grote verandering; ook zijn omstanders blijken het aankomende verlies van Kyle niet te kunnen geloven. Vooral zijn beste vriend Carlo maakt een moeilijke tijd door nu hij ervan bewust is dat het leven van Kyle aan een zijden draadje hangt. Maar heeft wachten op de dood zin als er nog één geheim aan het licht moet komen?

    In het verhaal wordt er teruggeblikt op de porseleinen vriendschap tussen Kyle en Carlo en de reden waarom juist Carlo het verlies van zijn beste vriend niet kan accepteren


    Searching heavens for another earth

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/



    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!

    The Uncommon (onbekende personen)
    Nou, als je 'm wilt lezen, veel leesplezier!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:46 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Kangaroos and Loneliness
    Onbekende personen, nog niet begonnen, zodra ik begonnen ben probeer ik regelmatig te posten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran



    I am, I am afraid

    I am afraid of the dark
    I am afraid of the day
    I am afraid of doing wrong
    I am scared to lose you
    I am afraid to lose control
    I am afraid of growing old
    I am afraid to die
    I am scared to lose you
    I am afraid to die

    ________________________________________________________________
    __________________________________________


    x Start; Soon
    x ©xBubblex
    x Bij 10 abo's proloog online
    x Met dank aan Panini
    x Enjoy !


    I am, I am afraid


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.