• Ben een poos terug begonnen met Pretty Little Liars en het bevalt me eigenlijk beter dan verwacht! Het is een teen mysterie en drama serie en dat genre bevalt me eigenlijk wel, dus dat er niet continue van dat kleffe gedoe is (wel een beetje, maar niet overheersend) en dan al die spannende gebeurtenissen. Nu vroeg ik me dus af of iemand een serie kent die misschien een beetje in hetzelfde genre valt. Een spannende met drama en dergelijke (:

    Ik heb even gezocht en vond deze shows, misschien dat iemand me hier wat meer over kan vertellen, iemand die het gezien heeft of kent?:

    - Gossip Girl
    - Vampire Diaries
    - One Tree Hill
    - Make it or break it
    - Jane by Design
    - Melrose Place
    - Charmed

    Planning to watch:
    - The Lying Game
    - Switched at Birth

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    The Lying Game. - Is van de zelfde schrijfster (:


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    The Lying Game. - Is van de zelfde schrijfster (:


    Die kwam al eens voorbij in de reclames en het klonk wel vet, heb je het gekeken? Er kwam ook iets voorbij wat switched by birth heette ofzo :'] Maar volgens mij is dat een komedie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Die kwam al eens voorbij in de reclames en het klonk wel vet, heb je het gekeken? Er kwam ook iets voorbij wat switched by birth heette ofzo :'] Maar volgens mij is dat een komedie.

    Ik heb het gekeken, en ik vind het echt super leuk!(Dit jaar start seizoen 2) Ja daar heb ik ook over gehoord maar ik weet niet echt wat dat is..


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    (...)
    Ik heb het gekeken, en ik vind het echt super leuk!(Dit jaar start seizoen 2) Ja daar heb ik ook over gehoord maar ik weet niet echt wat dat is..


    Ah oké, pretty little liars is nu bezig met seizoen 3, elke week nieuwe aflevering, ben nu bij 1 van de 8.. ;p Daarom zoek ik ook een tweede en the lying game klinkt wel leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ah oké, pretty little liars is nu bezig met seizoen 3, elke week nieuwe aflevering, ben nu bij 1 van de 8.. ;p Daarom zoek ik ook een tweede en the lying game klinkt wel leuk.

    Haha ja klopt...
    En verder zou ik het eigenlijk niet weten.


    Believe in yourself.

    True Blood is ook wel leuk, aar dat word dan weer meer science fiction-Fantasie...

    Vampire Diaries is ook echt een aanrader! Het gaat over een meisje, zij is een dubbelganger van een oude, sterke vampier. En nou ja, er is dan nog een vampier, Stefan, en die vind dan dat meisje, word verliefd en zo en dan komt zijn evil vampire broer en die wordt ook verliefd op dat meisje. En verder gewoon veel avontuur en zo!

    En Charmed vind ik echt geweldig! Pas geleden alle acht seizoenen weer gekeken. Het is wel al wat ouder, dus geen moderne stuff en monsters die super echt lijken. Maar het gaat dus om drie zussen, ze izjn heksen maar hun kracht was weg gestopt, en wanneer ze dat krijgen komen ze bekend te staan als The Power of Three, ze zijn voor bestemd om de magische wereld te redden van evil warlocks! Super leuk (:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:47 ]


    Believe in yourself.

    Beginpost aangepast :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Switched at birth is een geweldige serie, ik vind hem persoonlijk beter als Pretty Little Liars en hij is ook niet zo klef.

    En the nine lives of Chloe King is ook een leuke serie maar als ik het goed heb was die naar acht afleveringen ofzo gestopt. Ik weet niet of je ook nog uitleg wilt waarover het verhaal precies gaat?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    The Nine lives of Chloe King ben ik ook pas begonnen met kijken. Je moet het een beetje zien als catwoman. Gewoon een meisje die katachtige krachten krijgt en dan gebeurd er van alles. Het is maar een korte serie (:


    Believe in yourself.

    Switched at Birth komt dan ook op mijn lijstje en the nine lives of Chloe King klinkt niet heel geweldig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gossip Girl is meer een drama serie, maar er zit wel net als bij PLL veel manipuleren en chanteren et cetera in. Ik zelf vind het een leuke serie, het is alleen wel handiger om bij de allereerste aflevering te beginnen, anders snap je er misschien niks van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Gossip Girl is meer een drama serie, maar er zit wel net als bij PLL veel manipuleren en chanteren et cetera in. Ik zelf vind het een leuke serie, het is alleen wel handiger om bij de allereerste aflevering te beginnen, anders snap je er misschien niks van.


    Waar zou ik anders moeten beginnen? :"]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Waar zou ik anders moeten beginnen? :"]


    Ik ken mensen die ergens halverwege zouden beginnen ;p

    Je zou het denk ik een beetje kunnen vergelijken met GTST. Gossip Girl is alleen véél beter geacteerd en is in de meeste opzichten iets duisterder, er gebeuren ook wel vaak dingen die je niet verwacht C;

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 18:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    --

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 18:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awkward?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.