• De titel zegt het al. Ik zoek heel veel vampieren weetjes. Want mijn vriendin is binnenkort jarig en is helemaal gek van vampieren. Dus kunnen jullie me helpen met verzamelen van vampieren weetjes?
    :D


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Vampieren kunnen niet tegen de zon, knoflook en slapen overdag. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    welke bedoel je, de 'normale' vampieren of de twilight vampieren?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is de Wikipediapagina over vampieren. Maar eigenlijk hoef je echt alleen het woord 'vampier' in te typen in Google, want er is echt enorm veel te vinden op het internet over allerlei soort vampieren. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MissStoran schreef:
    welke bedoel je, de 'normale' vampieren of de twilight vampieren?


    de normale, de twilight vampieren zijn te lief XD


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ze verbranden in de zon, slapen overdag in een doodskist, kunnen niet tegen knoflook, zijn ontzichbaar in spiegels, leven van enkel bloed, kunnen ontzettend oud worden (/ontstervelijk), hebben lange scherpe hoektanden, ze kunnen niet tegen kruisen (geloof), kunnen vermoordt worden door een staak in het hart (eventueel het hoofd eraf snijden en knoflook in de mond stoppen)...

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 13:22 ]

    Vampieren slapen overdag, meestal in een doodskist. Vampieren kunnen zonder hulp geen stromend water over steken. Ze kunnen zich veranderen in een vleermuis. Ze hebben toestemming nodig om een huis binnen te kunnen, daarna kunnen ze altijd het huis binnen. Ze kunnen mensen laten willen doen wat ze willen doen, volgens mij door een soort van hypnose. Kruizen werken alleen bij vampieren die in een vroeger leven, christelijk waren. Vampieren kunnen niet tegen wijwater. Uhm, als me nog meer te binnen schiet zal ik het in een reactie zetten.


    Physics is awesome

    Kijk veel films en series en lees veel boeken, want vampiers zijn altijd anders. Sommige schrijvers hebben hele traditionele vampiers en anderen totaal niet (;


    Caution first, always.

    Bagginses schreef:
    Kijk veel films en series en lees veel boeken, want vampiers zijn altijd anders. Sommige schrijvers hebben hele traditionele vampiers en anderen totaal niet (;

    Hier ben ik het mee eens eigenlijk.
    Ik raad het boek "Dracula (Bram Stoker)" aan!

    O, ja vampieren zijn sterker dan mensen en ook veel sneller qua lopen en rennen dan mensen.


    Physics is awesome

    The Vampire Diaries vampiers, True Blood vampiers


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heel veel van de eigenschappen die vampiers hebben in boeken en films komen niet overeen met die uit de oorspronkelijke legendes.
    In legendes zijn vampiers onaantrekkelijke lijken en waarschijnlijk het belangrijkste verschil in de legendes kan een vampier niet vernietigd worden door een staak een staak werd enkel gebruikt om ervoor te zorgen dat de vampier niet uit de kist kon.
    In de legendes waren enkel onthoofding en verbranding effectief om een vampier echt te vernietigen.


    Life is full of choices and trying

    Google is je beste vriend ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''