• De gene boven je maak een vraag zin met 2 antwoorden. Jij moet dus kiezen welk antwoord. En elk antwoord moet erg zijn. Zo is het dus moeilijk om een antwoord te kiezen. En dan verzin jij voor die gene onder je een nieuwe vraag.



    Mijn vraag: Je tekst vergeten tijdens een heel belangrijk toneel stuk of struikelen voor de voeten van je grote idool.

    Dat struikelen,want dan hoef je niet gelijk op je bek te gaan -dat is dus bij mij het geval, Ik struikel maar flikker nooit x3-

    In je broek pissen of vergeten je broek aan te trekken en naar school gaan


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Moeilijke........

    Doe maar in je broek pissen.


    Zoenen met de grootste nerd van school of afgewezen worden bij de popy jongen waar iedereen bij is?

    zoenen met die nerd x)









    je moeder die op school je een proper onderbroek komt brengen of jij die per ongeluk tijdens het zwemmen op school je zwembroek verliest
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Per ongelijk mijn zwembroek verliezen tijdens het zwemmen xd ('=

    Leven met een PC zonder internet of leven met een Telefoon zondeer beltegoed xd


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    zonder btg. Huis telefoone : D

    Je hele leven bij de AH blijven werken achter de kassa Of op school zitten tot je 30e


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tot 30 e op school blijven.

    In je vreselijke onderbroek staan in de krant van europa of naakt in de plaatselijke krant

    in m'n onderbroek xD

    zien hoe je moeder met je (stief)pa ¨****** of zien hoe je lerares haar borst uit haar topj floept xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Lerares liever dan!!


    Zien hoe je beste vriendin er van door gaat met je geliefde of zien hoe iemand word doodgeschoten waar je naast staat dan he?

    lerares shit x3

    Vroeg dood gaan of pijnlijk en oud sterven


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Vroeg doodgaan?!

    Vader of moeder missen?? *je weet wel hoe?!*

    Hijs een beetjke ingewikkel:|

    geen een ^-^

    Sinterklaas of paus!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    sinterklaas <33

    nooit geen tv meer of pc zonder internet


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    nooit geen Tv Denk ik. ik kan eigenlijk niet zonder beide.




    500 Gore Wurmen,Vliegen,Kakkerlakken en al die beesten eten of een drol van je vader eten? :3 xD


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    die wormen en al xD

    euhm van een gebouw schreeuwen dat je fucking verliefd bent op je vader of tegn de leerkracht zeggn dt ze uit haar bek stinkt xD?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....