• Het feit dat alles altijd kwijtraakt. Ik kan niets normaal in bijvoorbeeld de woonkamer in de boekenkast leggen, zonder dat het op een van de slaapkamers belandt en vaak de verkeerde ook.
    Nu is dit alwéér het geval en deze keer met mijn mp4 speler.
    Ik word hier zo mega zat van!

    Wie heeft dit probleem thuis ook?


    26 - 02 - '16

    Ik had dat vroeger altijd met kleren. Die kwamen altijd bij mijn zusje of moeder terecht. ><


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    Ik had dat vroeger altijd met kleren. Die kwamen altijd bij mijn zusje of moeder terecht. ><


    Dat gebeurd bij mij ook. Vet irritant


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder wil nog wel eens dingen van mij verplaatsen waardoor ik het kwijt raak en eerst vet goed moet zoeken voordat ik het kan vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha ik ook. Ik ben altijd mijn afstandsbedieningen kwijt en die liggen dan gewoon op de grond of zo, maar door de kleur zie ik ze dan niet liggen en da's zo irritant :']


    Caution first, always.

    Jaa ik ken het. Ben ik iets kwijt -> Had je het maar op moeten ruimen.
    Hun iets kwijt -> HELP ZOEKEN. -____-
    Wat is de wereld toch oneerlijk. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gelijkgestemde:

    Mijn zus heeft soms een opruim tik, dan gaat ze het hele huis opruimen! Dan vind ik kranten en weet ik veel wat op mijn kamer en mijn mobiel wordt gewoon ergens in geflikkerd super irritant!! :@


    ©1998

    Af en toe moet ik langs mijn moeders sokkenla, haar kast om te kijken of mijn vader niet per ongeluk onderbroeken of beha's van mij bij mijn moeder in de kast heeft gelegd. Of ik vind sokken van mijn moeder in mijn sokkenla.


    Physics is awesome

    doet mijn moeder ook =x gewoon alles meteen op je kamer neerflikkeren doe ik ook =x

    Ik. M'n moeder is aardig goed in het neerleggen van willekeurige spullen die zij gebruikt heeft op de plek waar ik altijd met m'n laptop zit. En dan moet ik het opruimen |:
    Ze is nog redelijk in het onderscheiden wat nou van m'n zusje is en wat van mij is, maar de dingen díe ze in de verkeerde kamer legt, zijn vaak de dingen waar m'n naam bijna in neon letters op staat.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn kamer is verboden terrein voor iedereen. Behalve als ik jou uitnodigd mag je binnen komen. :Y)


    -