• De titel zegt al veel. ^^

    Goed, ik heb een nieuw verhaal in de maak. Jullie voelen mijn vraag vast en zeker al aankomen, maar ik ga 'm toch gewoon stellen. Ik kan geen leuke achternaam verzinnen voor mijn vrouwelijk hoofdpersonage. Daarom dat ik jullie hulp dus nodig heb. :3

    Dingen die misschien handig zijn om te weten:

    •Het moet een Engelstalige naam zijn;
    •Ze is Nieuw-Zeelands;
    •Haar voornaam is Fay.

    Als je een leuke achternaam weet zou ik het leuk vinden als je 'm hier achterlaat. Misschien vind ik er wel een geschikte tussen.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 18:35 ]


    Exactly who we are is just enough.

    Zoek gewoon op google? Google knows everything. (cat)
    But anyway, ik heb hier nog wel een lijst voor je: click.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet het niet. Ik maak mijn verhalen altijd Nederlands/Vlaams, zodat ik gewoon in het telefoonboek kan kijken. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Frey schreef:
    Zoek gewoon op google? Google knows everything. (cat)
    But anyway, ik heb hier nog wel een lijst voor je: click.


    Google weet bijna alles. Over zijn vertalingen zullen we het maar even niet hebben.. n_n
    Maar in ieder geval bedankt voor die lijst, die kan nog eens goed van pas komen! (:


    Exactly who we are is just enough.

    Mackay schreef:
    (...)

    Google weet bijna alles. Over zijn vertalingen zullen we het maar even niet hebben.. n_n
    Maar in ieder geval bedankt voor die lijst, die kan nog eens goed van pas komen! (:

    Haha, ja oké, daar heb je wel gelijk in. Laten we de vertalingen maar even achterwege laten. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Achternamen
    Hier kijk ik soms tussen, maar het zijn wel heel gewone achternamen en niet zo heel veel. Ik denk dat je er niet zo heel veel aan zal hebben, maar er moet er maar eens één geschikte tussen staan.
    :Y)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.