Lieve Q'ers, ik heb last van een Paniekstoornis. (En ja, dit is vastgesteld, geen zelfdiagnose) Zojuist was hier een vriend van me en voordat hij ging, heeft hij me nog even wijsgemaakt dat er iemand in mijn huis zit (ik ben alleen thuis), dat hij schaduwen zag en dat dit de perfecte omstandigheden voor een overval waren, aangezien de achterdeur nog open stond, ik alleen thuis was etc. Hij weet dat ik last heb van een serieuze stoornis en hij weet dat ik geen held ben in het donker.
Hoe kinderachtig het ook klinkt: ik ben doodsbang nu. Ik heb er serieus enorme buikpijn en klamme handen van. Daarnaast heb ik het benauwd en ben ik misselijk.
Ik heb een kop warme chocolademelk, de tv staat aan en ik heb mijn moeder even gebeld, maar ik ga haar natuurlijk niet dwingen om eerder naar huis te komen. Ik ben alleen bang dat als het zo doorgaat en ik nog maar één verdacht geluidje hoor, ik in een paniekaanval terecht kom.
Meh, ik durf te wedden dat enkelen van jullie mij uit gaan lachen. (': Maar goed, heeft er iemand nog tips voor mij?
everything, in time