• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké we gaan dus op deze verder? Haha oke:) Sorry jongens, ben op een kut moment mijn tanden gaan poetsen...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik haal mijn schouders op. 'Niks maar het is gewoon raar dat je niet wil eten terwijl je hartstikke honger had'zeg ik en neem nog een hap van mijn broodje. 'Moet je trouwens ook nog een stukje van de mijne? Je at jouwe zo snel'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:51 ]

    [Weer faal, nu heb ik weer bij andere gereagerrd bwhahahaha!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okee we gaan op deze verder nu, NIET bij die andere! whahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [pff weer verplaatsen]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:51 ]

    Danny

    "Mag het?" Ik kijk vragend naar zijn broodje. Ik heb honger, ik heb de hele dag haast niets gegeten en sterf nu echt bijna.
    Ik zweer hoe ga ik dit volhouden met afvallen? Niet denk ik. Kijk hoe honger ik nu heb... "En maak je maar geen zorgen, ik doe geen stomme dingen." Zeg ik dan en kijk Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik geef de helft van mijn broodje aan Danny en glimlach. 'Smakelijk eten'grijns ik en eet van mijn stuk nog een paar happen. 'Je bent toh niet aan het afvallen hé?'vraag ik hem.

    (okeeeee)

    [moest iets reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "nee joh, ben je mal?" Ik maak een gebaar met mijn hand en eet snel verder.
    "Afvallen, ik?" Ik lach even en maak een 'pff' geluidje.
    Ik heb de laatste hap van het stukje op en kijk Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (moet ik jasmine stukje overtypen, of kun je gwn ff terug lezen en dan hier reageren quinn)

    [Je kan kopieren :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'waar slaat dit nou op, hij troosde me alleen omdat ik zat te huilen, en ik snap nou stteds minder van mezelf dat ik uberhaupt over jou gehuild hebt'

    Andrew
    Ik glimlach, 'Gelukkig maar, want je lichaam is perfect, jij bent perfect' zeg ik waarop een kusje op zijn lippen volgt. Daarna neem ik nog een paar happen van me broodje en dan is die op. Ik sla mijn armen om Danny heen en hou mijn hoofd aan de zijkant zodat die gewoon kan blijven eten.