• Oké, ik heb een suggestie. Als je een mail opent kun je niet naar een andere mail, of je moet terug naar je inbox. Of het mailtje verwijderen haha. Misschien is het handig als je de functie krijgt dat als je een mail bekijkt, dat je naar de mail erboven & beneden kan met 2 knoppen. Een pijltje omhoog & een pijltje naar beneden (: Haha, snappen jullie het?

    Wat vinden jullie? x

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 18:13 ]

    Histoire schreef:
    Voor


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Dit is een keer voorgesteld, maar ik weet niet meer wat eruit is gekomen.

    Ik doe dan gewoon alle mails in tabbladen openen en als ik dan een mail gelezen heb, sluit ik het tabblad. Dat is voor mij een goede oplossing. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dit is een keer voorgesteld, maar ik weet niet meer wat eruit is gekomen.

    Ik doe dan gewoon alle mails in tabbladen openen en als ik dan een mail gelezen heb, sluit ik het tabblad. Dat is voor mij een goede oplossing. =)


    Ah, das een handige tip, bedankt!

    Ik vind het een goed idee. Ik irriteer me eraan na lang weg te zijn geweest dat ik al mijn pb'tjes te moet lezen -en dat zijn er verschrikkelijk veel bij mij- en dan elke keer terug naar mijn inbox moet.
    dus voor!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MrsMushroom schreef:
    Ik vind het een goed idee. Ik irriteer me eraan na lang weg te zijn geweest dat ik al mijn pb'tjes te moet lezen -en dat zijn er verschrikkelijk veel bij mij- en dan elke keer terug naar mijn inbox moet.
    dus voor!

    Ik dus ook! Alleen heb ik dat al als ik 10-20 minuten nadat ik een nieuw stukje heb geactiveerd bij mijn verhaal, heel leuk, maar wel irritant hahahah (:

    Ik ben voor, het lijkt me echt heel erg handig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Audacity schreef:
    Mij lijkt 't eigenlijk best handig.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Aragog schreef:
    Hm, een beetje overbodig.
    Zo moeilijk is het toch niet om terug naar je inbox te gaan?


    The universal language of art.

    Volgens mij had ik dat ooit voorgesteld >.< Kreeg idd postief en negatief feedback
    Maar meerdere mensen laten nu de mail over de hoofdstukken naar de Inbox op Q sturen. En als je dan 2 dagen niet kan kijken en je hebt 50 mails, klik ik liever niet steeds terug.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 14:34 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Volgens mij had ik dat ooit voorgesteld >.< Kreeg idd postief en negatief feedback
    Maar meerdere mensen laten nu de mail over de hoofdstukken naar de Inbox op Q sturen. En als je dan 2 dagen niet kan kijken en je hebt 50 mails, klik ik liever niet steeds terug.


    Ja precies! Ik laat persoonlijk helemaal niks naar mijn mail sturen, en alles naar Q. Want dat vind ik gewoon fijner..

    Audacity schreef:
    Mij lijkt 't eigenlijk best handig.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Voor, lijkt me handig


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."