• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, hier schrok ik eigenlijk wel van. Dat mensen het zo ver kunnen laten komen...


    Searching heavens for another earth

    I just died.

    Yey voor de donuts!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik snap niet dat mensen het zo ver kunnen laten komen eerlijkgezegd. Ik heb niets tegen 'vollere' mensen, ik vind het zelf schattig, zolang het gezond blijft.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Whuut..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ja... Sommige mensen vinden het blijkbaar niet erg om zo dik te zijn.

    Te veel donuts gegeten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap ook niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen, gister zag ik een meisje dat sowieso nog geen 10, en die was al harstikke dik, echt dik gewoon. Wat voor ouder ben je dan :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Desmond schreef:
    Ik snap niet dat mensen het zo ver kunnen laten komen eerlijkgezegd. Ik heb niets tegen 'vollere' mensen, ik vind het zelf schattig, zolang het gezond blijft.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 23:40 ]


    -

    Desmond schreef:
    Ik snap niet dat mensen het zo ver kunnen laten komen eerlijkgezegd. Ik heb niets tegen 'vollere' mensen, ik vind het zelf schattig, zolang het gezond blijft.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij heeft nog wel een flesje water vast (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Kaboeki schreef:
    Yey voor de donuts!


    Believe in yourself.

    Jeliebers schreef:
    I just died.


    26 - 02 - '16

    Sid schreef:
    Hij heeft nog wel een flesje water vast (:

    Hahahaha, ja. Je zou eerder een flesje cola verwachten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.