• Beste Quizletters,

    ik ben sinds een klein jaartje overtuigd en fervent metalhead. Nu ben ik echter op zoek naar mede-metalheads, met name om ervaringen, verhalen, mogelijk koopjes van CD's, ..., uit te wisselen. Via deze topic lijkt het me de beste manier om jullie te vinden :)

    Keep your metal signs up in the air and scream for more! Headbang for your lives and shout "METAL!!!"

    Ol' Captain Ahab


    Na regen komt zonneschijn.

    Symphonic metalhead hier! Ik ben geobsedeerd door Nightwish en op school sta ik zelfs bekend als 'die Nightwishfan'. 13 april was de beste dag uit mijn leven.


    Searching heavens for another earth

    Ik luister ook al enkele jaren metal:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aloha. Fan hiero.

    Mysterions schreef:
    Symphonic metalhead hier! Ik ben geobsedeerd door Nightwish en op school sta ik zelfs bekend als 'die Nightwishfan'. 13 april was de beste dag uit mijn leven.


    Meh, oude Nightwish ja, nieuwe.. nah

    Hier nog één trouwens... momenteel meer verknocht aan black veil brides though haha xD

    Metalhead hier. Maar ik luister van alles.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kijk op mijn profiel staat wel iets tussen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In de frs heb je voor het moment uitverkoopjes en er zitten een paar metal cd's tussen, maar het is vooral brol zoals 1D dat in uitverkoop staat. Misschien vind je daar nog iets leuks voor weinig geld. Op de site van graspop vind je ook een lijst met allemaal metalbands al is die wel heel lang, maar misschien vind je er wel iets leuks tussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hou ook van metal, maar dan vooral Japanse.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Uneventful schreef:
    Metalhead hier. Maar ik luister van alles.


    26 - 02 - '16

    Metal is my life! :9~
    Ik houd van van alles, maar mijn favoriete metal bezigheid is Graspop. <3
    Favo band is Lamb of God.


    Til hug og blod.

    Another metalhead here =D
    De bands die ik leuk vind, staan op m'n profiel, beetje veel om op te noemen. Maar ik houd zowel van the new wave of British Heavy Metal en dan met name Iron Maiden en Black Sabbath vind ik ook wel gaaf. Verder ben ik ook dol op metal van nu. Vooral Finse metal :D


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Het is niet aan me te zien, maar binnen in me zit een metalhead. :Y)
    Zodra ik alleen thuis ben gaan er CD's van o.a. Metallica en Judas Priest in de speler en begin ik te headbangen. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    METAL! (krul)

    Metallica, Dream Theater, Iron Maiden en Opeth zijn mijn favoriet


    You are beautiful, you are love.

    Metalhead is een groot woord, maar een paas van mijn lievelingsbands zijn metal, de laatste tijd vooral glam, I love Mötley.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Enorme fan van Iron Maiden hier (bloos)


    Caution first, always.