• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:16 ]

Strider schreef:
    (...)
    Maar vorken gooien klinkt spectaculairder. :Y)

Paintballen klinkt misschien ook spectaculairder dan lasergamen maar het doet wel meer pijn. Ik heb het een keer op tv gezien, een blauwe plek op de plek waar die paintball je raakt niet zo'n grote blauwe plek maar toch

Physics is awesome

Occhi schreef:
    (...)

Paintballen klinkt misschien ook spectaculairder dan lasergamen maar het doet wel meer pijn. Ik heb het een keer op tv gezien, een blauwe plek op de plek waar die paintball je raakt niet zo'n grote blauwe plek maar toch

Ik heb 1 keer meegedaan met laserquesten. Dat was behoorlijk saai.
    Ik houd van wat meer actie; vandaar dat ik binnenkort een keer ga paintballen. ;D

Strider schreef:
    (...)
    Ik heb 1 keer meegedaan met laserquesten. Dat was behoorlijk saai.
    Ik houd van wat meer actie; vandaar dat ik binnenkort een keer ga paintballen. ;D

Paintballen doet zoveel pijn hé omfg.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik heb een pan stuk gemaakt op het werk vandaag. (cat)

-

Mijn moeder gooit ook altijd met dingen en ik krijg regelmatig van alles naar mijn hoofd geslingerd, maar meestal dingen zoals de krant of pinda's. Vorken en andere puntige objecten heeft ze me tot nu toe altijd nog gewoon aangegeven. x'D
    Beterschap, trouwens.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Nee, niet vandaag.
    Ik heb wel een keer een vork in iemands wenkbrauw gegooid.
    Dat is ongeveer het zelfde gegaan als bij jou. Ze wilde een vork, en gooien leek mij ook de snelste manier.
    Gelukkig konden we er wel om lachen.

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 0:22 ]

Winter is coming.

Au.

26 - 02 - '16

Ik dacht dat je moeder het echet had gedaan. -_-
    + Ben net wakker,dus heb nog niemand gezien.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Square schreef:
    Mijn moeder gooit ook altijd met dingen en ik krijg regelmatig van alles naar mijn hoofd geslingerd, maar meestal dingen zoals de krant of pinda's. Vorken en andere puntige objecten heeft ze me tot nu toe altijd nog gewoon aangegeven. x'D
    Beterschap, trouwens.

Ook leuk; pinda's tegen je hoofd haha. Goed dat ze dan in ieder geval niet dat soort objecten gooit. ^^
    Dankje! :3

Reaping schreef:
    Nee, niet vandaag.
    Ik heb wel een keer een vork in iemands wenkbrauw gegooid.
    Dat is ongeveer het zelfde gegaan als bij jou. Ze wilde een vork, en gooien leek mij ook de snelste manier.
    Gelukkig konden we er wel om lachen.

Dat lijkt me wel heel erg pijnlijk, of niet? o.o

Strider schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel heel erg pijnlijk, of niet? o.o

Volgens mij viel het wel mee.
    Ik voelde me super schuldig maar dat meisje lachte me alleen maar uit om mijn domme ideeën. Dus ik denk dat het wel goed met haar ging.
    Gelukkig. ;D

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 14:16 ]

Winter is coming.

Uneventful schreef:
    Ik lag plat door je titel...

Ivar Oosterloo.

Reaping schreef:
    (...)
    Volgens mij viel het wel mee.
    Ik voelde me super schuldig maar dat meisje lachte me alleen maar uit om mijn domme ideeën. Dus ik denk dat het wel goed met haar ging.
    Gelukkig. ;D

Oké dan viel het nog wel mee haha ^^