• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:16 ]

Uneventful schreef:
    (...)

Ik las hem voor aan mijn zusje en die begon ook te lachen hahaha. Het is dus wél grappig. :"D

Haha het is ook wel heel erg random. :')

Strider schreef:
    (...)
    Wow, dat heb je dan goed gedaan haha. Wat is je geheim? ;D
    Want als ik iets vergeet... dan vergeet ik het gewoon compleet en dan kom ik er pas de volgende dag achter (als het niet later is) dat ik het was vergeten. ^^

Hard fietsen x'D.
    Lol, het komt allemaal door de olymische spelen, ik zit gewoon vanaf dat ik wakker word totdat ik naar bed ga aan de tv vast gekleefd (krul). Keek op de klok, 18:45. Paardrijden begint om 19:00. Omgekleed, gefietst, paard gepoetst+opgezadeld in 1 fuckin' kwartier. Pro :Y)

i put the fun in funeral

Uneventful schreef:
    (...)

Lol, volgende keer een maand verband pakje gooien naar je pa. Midden in de Albert Heijn. Dat is pas trolling.

Ik zou dood gaan van het lachen xD

Steeds doosjes, kleren en whatever in de winkel tijdens mijn werk laten vallen.
    Maarja, ben ik al gewend: onhandig is mijn tweede naam (:

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Audacity schreef:
    (...)

Hard fietsen x'D.
    Lol, het komt allemaal door de olymische spelen, ik zit gewoon vanaf dat ik wakker word totdat ik naar bed ga aan de tv vast gekleefd (krul). Keek op de klok, 18:45. Paardrijden begint om 19:00. Omgekleed, gefietst, paard gepoetst+opgezadeld in 1 fuckin' kwartier. Pro :Y)

Zeker een nieuw record? :'D
    Jemig, dat alles in zo'n korte tijd. Ik wilde dat ik dat kon.

Shirlinson schreef:
    Steeds doosjes, kleren en whatever in de winkel tijdens mijn werk laten vallen.
    Maarja, ben ik al gewend: onhandig is mijn tweede naam (:

Niet echt handig haha, maar zeer herkenbaar. Ik ben ook best een klungel soms.

Ik denk dan ook gelijk aan zo'n moederninjaninjamoeder die zich opeens omdraait en echt gericht zo'n vork keihard gooit. :"D

Mijn moeder is gewoon een stuntelaar. Het zit in de familie, en het lijkt erop dat sinds kort mijn vader ook aangestoken is. :')

Geen leuke stunts uit gehaald. Mijn vader bekogelt mij altijd met pakken maandverband als mijn ouders die hebben gehaald. Ik heb er ook wel eens eentje terug gegooit omdat ie die gooide terwijl ik mijn handen vol had.

Physics is awesome

Door de titel flitste een beeld van een hand doorboord met een vork even voor mijn ogen -truebloodflashback-(cat)

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Dragneel schreef:
    Ik denk dan ook gelijk aan zo'n moederninjaninjamoeder die zich opeens omdraait en echt gericht zo'n vork keihard gooit. :"D

Mijn moeder is gewoon een stuntelaar. Het zit in de familie, en het lijkt erop dat sinds kort mijn vader ook aangestoken is. :')

Lol, nu zie ik het al helemaal voor me. :')

Oh altijd leuk, zo'n stuntelige familie. Altijd lachen. :Y)

Occhi schreef:
    Geen leuke stunts uit gehaald. Mijn vader bekogelt mij altijd met pakken maandverband als mijn ouders die hebben gehaald. Ik heb er ook wel eens eentje terug gegooit omdat ie die gooide terwijl ik mijn handen vol had.

Lol, mensen hier hebben wat met maandverband gooien :'D

Desmond schreef:
    Door de titel flitste een beeld van een hand doorboord met een vork even voor mijn ogen -truebloodflashback-(cat)

Oh, smakelijk. c:

Strider schreef:
    (...)
    Lol, mensen hier hebben wat met maandverband gooien :'D

Blijkbaar maar je kan beter met maandverband gooien dan met vorken, vallen er toch minder slachtoffers.

Physics is awesome

Occhi schreef:
    (...)

Blijkbaar maar je kan beter met maandverband gooien dan met vorken, vallen er toch minder slachtoffers.

Maar vorken gooien klinkt spectaculairder. :Y)

Strider schreef:
    (...)
    Maar vorken gooien klinkt spectaculairder. :Y)

Net zo'n ninja turtles actie.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.