• Ja, weet iemand toevallig wat meer over bloedarmoede? De laatste tijd voel ik me vaak duizelig, moe, zwak en zie ik zwart voor mijn ogen. Mijn huisarts had het idee dat ik misschien bloedarmoede had. Mijn moeder wil mijn bloed laten prikken. Heeft iemand hier op Quizlet toevallig ervaring met bloedarmoede, of weet iemand toevallig hoe je er vanaf komt of iets?

    Ik weet trouwens niet of dit topic hier goed staat, want ik wist niet waar het bij moest hihi.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik dacht ook eerst dat ik bloedarmoede had.
    Heb ik laten bloedprikken en ik had het dus niet. Maar beterschap!


    Happiness is a form of courage.

    Broyles schreef:
    Ik dacht ook eerst dat ik bloedarmoede had.
    Heb ik laten bloedprikken en ik had het dus niet. Maar beterschap!

    Hey thankyou hihi. Van welke symptomen had jij last van hihi?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Cuore schreef:
    (...)
    Hey thankyou hihi. Van welke symptomen had jij last van hihi?

    Duizelig, heel moe dat was het wel;p


    Happiness is a form of courage.

    Meestal kom je dan ijzer tekort. Dus dan moet je dingen eten waar dat in zit, of ijzerpillen slikken. De symptomen zijn wel de dingen die jij opnoemt..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb het ook, het is nu wel minder maar ik heb inderdaad ijzerpillen gekregen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb ook ijzerpillen gekregen trouwens.


    Happiness is a form of courage.

    Propitiation schreef:
    Meestal kom je dan ijzer tekort. Dus dan moet je dingen eten waar dat in zit, of ijzerpillen slikken. De symptomen zijn wel de dingen die jij opnoemt..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volgens mij heb ik het een keer gehad, maar ben ik er niet mee naar de huisarts geweest. Want ik wist de oorzaak. Allen bij mij ging het vanzelf over:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het zou idd wel zo kunnen zijn.
    Tip: drink veel hierdoor gaat je bloed sneller en makkelijker stromen. Eet ook genoeg!
    xx


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    ik heb het nooit gehad maar beterschap!!(flower)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Staalpillen slikken en producten eten/drinken met veel ijzer.


    Happy Birthday my Potter!

    Propitiation schreef:
    Meestal kom je dan ijzer tekort. Dus dan moet je dingen eten waar dat in zit, of ijzerpillen slikken. De symptomen zijn wel de dingen die jij opnoemt..

    This ^^

    Ik dacht jaren geleden ook dat ik het had, maar het was vals alarm, ik heb toen vitaminepillen geslikt en toen was het veel minder geworden

    Broyles schreef:
    Ik dacht ook eerst dat ik bloedarmoede had.
    Heb ik laten bloedprikken en ik had het dus niet. Maar beterschap!


    Jup this. Ze dachten dat t tussen mijn oren zat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had dat een tijdje geleden ook, dus ik had bloed laten prikken maar ik bleek inderdaad een ijzertekort te hebben.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 13:30 ]


    The universal language of art.

    Sinaasappelsap drinken en biefstuk eten. Schijnt heel goed te werken, maar misschien heb je het niet dus maak je nog geen zorgen.


    Today will be Girl's Day party with you~