• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

topic 21

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

Ik voel zijn nagels even in mijn huid en kreun erdoor. Dan voel ik hem weer kriebelen, volgens mij maakt hij allerlei figuurtjes.
    "Drew..." Kreun ik zacht en sluit mijn ogen weer, ik geniet hier zo van.
    Ik voel dat ik zo ga komen.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik hoor hem mijn naam kreunen wat me erg opwind. Ik ga nog wat sneller en wacht een beetje op het moment dat hij komt. Al hoeft dat van mij nog niet.

Danny

Ik bijt op mijn lip, ik wil nog niet komen het is zo lekker!
    Ik kras met mijn nagels over het steen. "Drew, ik kom zo." Zeg ik en bijt op mijn lip.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Danny verteld dat die zo komt waardoor ik langzaam wat minder snel ga. Ik wacht op het moment dat hij komt en blijf over zijn onderbuik strelen.

[Sorry voor late reactie, moeder in kamer.. xd]

[Ik ken het haha.]

Danny

Ik voel hem over mijn onderbuik strelen en dat is de druppen.
    "Drew!" Meld ik hem en kreunend kom ik klaar, ik weet nu niet of hij onder zit of niet, want ik lig hijgend met mijn hoofd op de stenen ondergrond naar de bovenkant te kijken. Nog steeds voel ik warme vragen door mijn onderbuik gaan.

Ich liebe dich 27.12.23

[Tja en dan blijft ze weer heel lang en zo, en dan gedachte: Ga weg ga weg ga weg! Xd]
    Andrew
    Net op het moment dat hij klaar gaat komen stop ik en ga aan de kant. Het spul zit een beetje op me en ik veeg het lachend af. Ik geef Danny een kusje op zijn lippen en glimlach.

[douchen]

[Hahaha ja echt hé! xd]

Danny

Ik voel Drew zijn lippen even op de mijne en kijk hem glimlachend aan.
    "You're turn." Grijns ik en trek hem naar me toe, zodat hij op mijn ligt. Dan draai ik ons om en streel over zijn lichaam en zijn erectie heen. Grijnzend kijk ik hem aa. Aangezien hij zijn shirt nog aan heeft kan ik niet over zijn buik kussen. Ik doe zijn shirt wat omhoog.
    "Doe ga je lekker aan houden." Grinnik ik en geef kusjes op zijn buik rondom zijn navel.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ben er weer]

[Okii, doucheze :3]

Ich liebe dich 27.12.23

quin98 schreef:
    Austin
    'Misschien die?'vraag ik en wijs naar een restaurantje dat er goed uitziet en erg gezellig. Ik kijk vragend naar Ian en loop op het restaurant af om de menu kaart op het bord ervoor te lezen, ze hadden Lekkere dingen.

Ian

Ik loop achter hem aan en kijk ook naar het menu bord.'Ja, lijkt me leuk,' glimlach ik. Ik loop naar binnen en kijk om me heen. Het ziet er heel gezellig uit. 'Zullen we dan reserveren?' Ik kijk Austin vragend aan. 'En moet hoeveel zijn we?' Ik glimlach even en denk na. Isabella, Jayson, Jasmine, Austin en ik en dan misschien Danny en Drew. 'Gaan we binnen of buiten? En weet jij of Danny meegaat?'

[Welcome back trouwens Demi :3]

Ich liebe dich 27.12.23

[Dankje:) Hahaha Hoe gaat het met de hoofdpijn?]

[Is er nog steeds, jammergenoeg :c]

Ich liebe dich 27.12.23