@Ilana aka DragonWings
-$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-
Lynda's leven lijkt wel bijna perfect, ze heeft een lieve moeder, een lief vriendje en veel vriendinnen.
Maar dan slaat het lot toe, haar moeder vind een nieuwe liefde en ze gaan bij hem wonen in Middelburg, een voor haar tot dan toe onbekend stadje.
Als ze er dan tot overmaat van Ramp nog bij krijgt te voorduren dat ze de gaven van het geesten zien op zich gewezen krijgt, lijkt haar leven helemaal te keren.
Ik was nooit echt een slecht kind geweest, dus waar had ik dit hele gebeuren aan verdient?
Zijn ogen vonden de mijne, de zenuwen gierden door mijn lichaam.
"Kun je verdomme een keer denken aan wat ik wil? geen van jullie zitten vast met deze stomme gave! waarom ik dan wel?" Mijn moeder en haar vriend keken me geschrokken aan, mijn moeders schok was echt, zijn schok niet.
Er zullen wat dingen in zitten die doen denken aan Huis van de nacht, maar dit idee heb ik al in word getiept nog voordat ik dat boek gelezen had (ik lees het pas sinds erg kort), ik zal nog wat dingen aanpassen maar sommige gelijkenissen zijn dus niet te voorkomen.
Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.