• Het werkt als volgt je zet je story neer en dan maak je er minstens 1 keer reclame voor.

    Vul dit lijstje in als er een * achter staat is het niet verplicht
    Titel:
    Beschrijving:
    Cover*:
    Soundtrack*:
    Trailer*:
    Extra*:
    Auteur:
    Coauteurs*:
    Link:


    Ik wil ook graag duidelijk maken dat reclame maken voor de topic minstens 1 keer moet.

    Als het je bedoeling was om geliefd te worden op Q kan ik maar één ding zeggen; You had your chance, you blew it. Kind, stel je niet zo aan. Je zegt tegen ons dat we 'laf' zijn en dat we niet zo 'stoer' moeten zijn maareh, ooit al eens van een spiegel gehoord? Je bent zelf niets beter.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mimixzayn schreef:
    (...)
    als err al zoveel zijn way me? Jij wordt in your real life zeker veel gepest he?


    Ik type dit ook op mijn tablet, en mijn spelling is wél normaal, dat ligt aan jezelf, just sayin'. En nee, ik word niet gepest. Waar the fuck sloeg dat op?

    Is het raar dat ik heel erg moet lachen na het doorlezen van de reacties op dit topic? Hahaha, het gaat helemaal nergens meer over dit.


    The universal language of art.

    Ik vind het een goed idee, maar ik vind het niet nodig voor mij. Mijn stories zijn het niet waard om beroemd genoemd te worden of überhaupt beroemd te worden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:03 ]


    26 - 02 - '16

    Right, in ieder geval, ik doe mee. En alvast bedankt, ik vind het lief dat je reclame voor andere mensen wilt maken.

    Until You're Mine • Stylinson



    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...




    Starts on august 01
    One Direction doesn't exist
    © Spongebobb
    Soundtrack


    Als er nog dingen missen ofzo, moet je het even zeggen, dan stop ik dat er nog even bij.
    Xxx


    Don't find love, let love find you. <3

    Ik vind eigenlijk ook wel dat je snel op je tenen bent getrapt. Wat heeft het pesten van iemand anders er nu mee te maken? Ze zeggen maar gewoon dat echt 'beroemd' worden hier niet gaat lukken, en dat is ook zo. Je moet geluk hebben of mensen je verhaal willen lezen of niet.
    Het is wel een goed idee, maar zoals hier al gezegd wordt, er zijn inderdaad al veel van deze topics. Er zijn ook al een paar topic waar je je verhaal kan zetten en dat ze dan allemaal gesorteerd worden en zo - als je snapt wat ik bedoel. ;D
    Ik zou zeggen, probeer het opnieuw, verwijder dit topic en probeer niet zo snel op je tenen getrapt te zijn. De mensen hier bedoelen het allemaal goed. Het kan zijn dat je een slechte dag hebt, maar probeer het gewoon.
    Groetjes! (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    mimixzayn schreef:
    Je kan ook gewoon normaal doen als je een story hebt kan je het hier neer zetten en trouwens dit is getypt met mijn tablet omdat mijn laptop oplader voor de 3e keer kapot is dus typ ik met men tablet of men telefoon en ik ben niet snel op mij teentjes getrapt maar voor jullie maak ik wel een kraak me af toic aan verlaat deze topic en wees zo stoer om er zelf een temaken maar dat durven jullie niet he we'll anderen afkraken maar te laf zijn om afgekraakt te worden als je zo'n persoon bent ben je een onzekere loser!!


    Haha dat was één zin hé.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    iheartgomez schreef:
    Ik vind eigenlijk ook wel dat je snel op je tenen bent getrapt. Wat heeft het pesten van iemand anders er nu mee te maken? Ze zeggen maar gewoon dat echt 'beroemd' worden hier niet gaat lukken, en dat is ook zo. Je moet geluk hebben of mensen je verhaal willen lezen of niet.
    Het is wel een goed idee, maar zoals hier al gezegd wordt, er zijn inderdaad al veel van deze topics. Er zijn ook al een paar topic waar je je verhaal kan zetten en dat ze dan allemaal gesorteerd worden en zo - als je snapt wat ik bedoel. ;D
    Ik zou zeggen, probeer het opnieuw, verwijder dit topic en probeer niet zo snel op je tenen getrapt te zijn. De mensen hier bedoelen het allemaal goed. Het kan zijn dat je een slechte dag hebt, maar probeer het gewoon.
    Groetjes! (flower)


    Beste reactie van de dag, denk ik zo. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oké, wat is het hier weer gezellig.

    Ontopic:
    Het is best leuk en vriendelijk om andere stories te promoten, maar echt beroemd gaan ze daardoor niet worden en zoals gezegd: er zijn al veel van die topics + de categorie op het forum: Stories promoten + de spotlight.
    Nee, vlieg niet uit tegen mij, ik bedoel het alleen allemaal maar goed en niet om iemand te kwetsen and I think that I'm not the only one :')

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:48 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Titel: Crashed
    Beschrijving: Niall Horan & Vanessa Ariande zijn de enige overlevende bij een vliegtuigramp. De crash vondt plaats midden in de woestijn. Samen moeten Niall en Vanessa zorgen dat ze overleven.
    Cover*: -
    Soundtrack*: When you believe - Mariah Carey & Whitney Houston
    Trailer*: -
    Extra*:
    Auteur: xLove1D
    Coauteurs*: iHeartNouis
    Link: Crashed - Niall Horan


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Hè, ik snap het niet. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Titel: Too Close
    Beschrijving:

    Was I invading in on your secrets
    Was I too close for comfort
    You're pushing me out when I wanted in
    What was I just about to discover
    When I got too close for comfort

    All this time you've been telling me lies
    Hidden in bags that are right in your eyes

    She is the reason .....
    I lied.


    Cover*:
    Soundtrack*: Too Close For Comfort - McFly
    Trailer*:
    Extra*:
    Auteur: MushhRoomm
    Coauteurs*:
    Link:http://www.quizlet.nl/stories/93308/too-close--louis-tomlinson/

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:39 ]

    Uneventful schreef:
    (...)

    Haha dat was één zin hé.


    Hahahaha, waarom vind ik dit grappig?


    The universal language of art.

    iheartgomez schreef:
    Ik vind eigenlijk ook wel dat je snel op je tenen bent getrapt. Wat heeft het pesten van iemand anders er nu mee te maken? Ze zeggen maar gewoon dat echt 'beroemd' worden hier niet gaat lukken, en dat is ook zo. Je moet geluk hebben of mensen je verhaal willen lezen of niet.
    Het is wel een goed idee, maar zoals hier al gezegd wordt, er zijn inderdaad al veel van deze topics. Er zijn ook al een paar topic waar je je verhaal kan zetten en dat ze dan allemaal gesorteerd worden en zo - als je snapt wat ik bedoel. ;D
    Ik zou zeggen, probeer het opnieuw, verwijder dit topic en probeer niet zo snel op je tenen getrapt te zijn. De mensen hier bedoelen het allemaal goed. Het kan zijn dat je een slechte dag hebt, maar probeer het gewoon.
    Groetjes! (flower)


    Amen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bieberhearts schreef:
    (...)

    Hahahaha, waarom vind ik dit grappig?


    hahahaha dit is echt droog :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.