• Dus hoe gaan jullie dit jaar jullie boeken kaften? Ikzelf heb net een groene en een paarse rol kaftpapier gekocht en waarschijnlijk ga ik mensjes uit de hitkrant of de veronica magizine knippen om ze iets vrolijker te maken.
    So tell moi ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik hoor ze officieel wel te kaften. Maar ik doe het nooit, heb het nog nooit in mijn leven gedaan en ik ga nu naar vmbo4 . :')


    Life is a beautiful struggle

    Oranje-wit geblokt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik koop mijn studieboeken. De afgelopen jaren vond ik het vreselijk, dus ik ga het nu niet doen.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee. Waarschijnlijk gewoon felle, effen kleuren :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Benedict schreef:
    Ik hoef niet meer te kaften! Ik werk vanaf komend schooljaar met een laptop


    #Jealous.

    Ik heb groen kaftpapier van vorig jaar en nieuwe rollen kaftpapier in het donkergroen.
    Mijn ouders kaften ze gelukkig! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb gewoon effen blauw/groen-achtige kaftpapier en mijn moeder helpt me nog altijd met kaften, omdat ik gewoon alles behalve handig ben.(cat)
    Ik zit te twijfelen of ik ze mooi zal houden, of er quotes op zal zetten van mijn favoriete artiesten.


    everything, in time

    ik heb rood, zilver, blauw, groen kaftpapier
    en mijn moeder kaft de boeken en ik plak de etiketten erop ;3

    Onscheurbaar felgroen, felblauw en paars kaftpapier van de bruna (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb roze Nijntje kaftpapier en verder matzwart, en die wil ik volschrijven met quotes :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb rood kaftpapier met witte stippen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Aurorae schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee. Waarschijnlijk gewoon felle, effen kleuren :')


    Ex astris, sciencia

    De helft roze en de andere helft van me boeken groen. :3

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 11:01 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb nog kaftpapier van vorig jaar, een heleboel boeken moest ik houden en op de nieuwe ga ik leuke dingen tekenen/zetten/plakken


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bloemetjes, grijs en iets van oranje/roze. En als ik te kort kom heb ik altijd nog allemaal kleurtjes van vorig jaar.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.