• Heej Q'ers,

    eindelijk heb ik Tumblr aangemaakt! Ik wou het al heel lang , maar heb het nooit gedaan. Ik had een paar jaar geleden een account, maar heb dat verwaarloosd omdat ik er niets van snapte. Maar nu ben ik back on Tumblr and i love it! Ik heet TogetherWeCaptureTheWorld. Hier is de link naar mijn blog : http://togetherwecapturetheworld.tumblr.com/
    Ik heb het pas sinds net, dus er staat nog niet veel op.

    Om dit topic toch nog nuttig te houden : Hebben jullie ook Tumblr? Zet dan de link naar jullie blog hier .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ja maar ik doe er niets mee, nutteloos. (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ja, ik heb Tumblr, maar het is een bandblog en daar is niemand hier echt geïnteresseerd in, maar toch: here ya go.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    Ja, ik heb Tumblr, maar het is een bandblog en daar is niemand hier echt geïnteresseerd in, maar toch: here ya go.


    Ik vind het wel een leuke blog, maar ik ga hem net volgen sorry . Ben niet zo geïnteresseerd in die band.
    Oh maar ik heb wel een vraagje : hoe zet je die foto links ? Bij het thema dat ik heb gaat dat niet vanzelf.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een leuke blog, maar ik ga hem net volgen sorry . Ben niet zo geïnteresseerd in die band.
    Oh maar ik heb wel een vraagje : hoe zet je die foto links ? Bij het thema dat ik heb gaat dat niet vanzelf.

    Foto links?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Foto links?


    Ik bedoel de foto van jou (denk ik toch) . Je, ik zal maar zeggen , profielfoto.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Yeah, I also like tumblr. Ik heb meerdere blogs, maar zal er twee noemen :') taeline en taeletubbie. De eerste is m'n main/fandom/photography blog en de tweede m'n black & white blog. En hiermee bedoel ik niet dat je ze moet volgen ofzo lol ;;

    WeCaptureIt schreef:
    (...)
    Oh maar ik heb wel een vraagje : hoe zet je die foto links ? Bij het thema dat ik heb gaat dat niet vanzelf.

    Een andere theme nemen of met html prutsen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    WeCaptureIt schreef:
    (...)

    Ik bedoel de foto van jou (denk ik toch) . Je, ik zal maar zeggen , profielfoto.

    Mijn foto is geen link (: Maar er staan links erboven, misschien bedoel je die? Dan moet je aanpassen bij je themes. En dan customized links en dan moet je daar de link van de pagina waar hij naartoe moet linken plakken en de hoe je de pagina wilt noemen neerzetten. Wil je een pagina met tekst adviseer ik je bij je thema aanpassen gewoon bij pages een nieuwe pagina te maken en wil je iets met foto's tag de foto's die je op die pagina wilt met dezelfde dat en doe als link jetumblrurl.com/tagged/je_tag
    Als je dat bedoeld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaejoong schreef:
    Yeah, I also like tumblr. Ik heb meerdere blogs, maar zal er twee noemen :') taeline en taeletubbie. De eerste is m'n main/fandom/photography blog en de tweede m'n black & white blog. En hiermee bedoel ik niet dat je ze moet volgen ofzo lol ;;

    (...)
    Een andere theme nemen of met html prutsen.


    Ik vind je 2de blog echt heel leuk, alleen jammer dat je veel van die ene groep jongens blogt.

    En dankje ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Infidelity schreef:
    (...)
    Mijn foto is geen link (: Maar er staan links erboven, misschien bedoel je die? Dan moet je aanpassen bij je themes. En dan customized links en dan moet je daar de link van de pagina waar hij naartoe moet linken plakken en de hoe je de pagina wilt noemen neerzetten. Wil je een pagina met tekst adviseer ik je bij je thema aanpassen gewoon bij pages een nieuwe pagina te maken en wil je iets met foto's tag de foto's die je op die pagina wilt met dezelfde dat en doe als link jetumblrurl.com/tagged/je_tag
    Als je dat bedoeld.
    7

    nee , dat ken ik. Maar ik bedoel onder je pagina's staat een foto van (ik denk jou profielfoto) maar ik ga eerst eens iets proberen te prutsen


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    (...)7

    nee , dat ken ik. Maar ik bedoel onder je pagina's staat een foto van (ik denk jou profielfoto) maar ik ga eerst eens iets proberen te prutsen

    Oh m'n sidebar foto. Uhm Als het goed is kan je die gewoon uploaden als dat bij je theme hoort, dan staat er bij je thema aanpassen sidebar en als je dan op uploaden drukt kan je een foto invoegen. Hij linkt verder nergens naar, gewoon naar mijn standaard blog, maar dat is hetzelfde als je op de blogtitel drukt (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Oh m'n sidebar foto. Uhm Als het goed is kan je die gewoon uploaden als dat bij je theme hoort, dan staat er bij je thema aanpassen sidebar en als je dan op uploaden drukt kan je een foto invoegen. Hij linkt verder nergens naar, gewoon naar mijn standaard blog, maar dat is hetzelfde als je op de blogtitel drukt (':


    Oei, dan moet ik een ander thema nemen ):


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    WeCaptureIt schreef:
    (...)

    Oei, dan moet ik een ander thema nemen ):

    Thema's zoeken vind ik het verschrikkelijkste dat er bestaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb wel tumblr :3. Het is wel een bandblog, hoewel ik eigenlijk gewoon reblog wat ik wil. Klik!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Thema's zoeken vind ik het verschrikkelijkste dat er bestaat.


    Dat vond ik ook. Ik heb net een leuk thema vind ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Jep, ik heb tumblr. Click


    Fighting for peace is like fucking for virginity.