• Ik ga hier mijn frustratie neer zetten vanwege mijn moeder. Dus bevalt dat je niet, ga hier dan meteen maar weer weg.

    Ik ben zo pissed off nu. Mijn mam ging een tijdje met een man maar die kerel zit altijd in de kroeg, altijd dronken en dan is het een dikke klootzak, hij scheld haar uit en trapt haar gewoon de grond in, schreeuwt beledigingen over haar door de hele kroeg, met andere woorden hij maakt haar belachelijk. Als ze lol heeft met een ander scheld hij haar weer uit en is het ; fuck you! en dat soort dingen. Mijn moeder is een vrouw die moeilijk nee kan zeggen en vliegt als een gek steeds achter hem aan zodat hij zijn zin telkens krijgt en laat ons dat ook met het eten zitten als ze een sms krijgt dat hij ff weg moet, betekend dus dat mijn moeder hem maar even moet vervoeren enzo.

    Het is gewoon een dikke klootzak hoe hij mijn moeder heeft behandelt. Ze is er dan ook stuk aan gegaan en heeft met mij er over gepraat dat ze niks meer met hem te maken wil hebben ( al de zoveelste keer ) Ze was kapot door hem en moet zelfs hulp zoeken bij GGZ, Zo'n probleem gebeuren om sterker in je schoenen te staan. Dus ik heb vet serieus gesprek met haar gehad van dat het beter is dat ze hem dan niet weer ziet aangezien ze zelf zegt dat ze weer door de knieën zakt als ze hem ziet. Ik heb gezegt dat ze hem voor een tijd moest verwijderen uit haar leven tot ze sterk genoeg is en hem aankan. Ook al is hij geen kerel voor haar.
    Dus ze nam mijn advies aan en zei dat ze dat ging doen. En nu? Krijg ik net een sms van haar dat ze zo thuis komt met hem om de wasmachine op plek te zetten. Ik dacht echt van, MENS! wat lul je nou allemaal dan. Zo gaat het je nooit lukken om sterker te worden en voor je zelf op te komen.

    Het is nu al elke keer zo gegaan dat ze zegt ik stop er mee maar ze is té zwak en gaat gewoon weer opnieuw met hem verder wanneer hij zegt het spijt me maar vervolgens precies weer het zelfde doet. En nou ben ik dus ook nog eens bang omdat mijn broer om 6 uur vrij is, en als hij die kerel onder de ogen komt te zien nou ik denk dat ie dan aardig flipt, en dat wil ik niet allemaal weer opnieuw meemaken ;( Waarom kan ze mij verdomme niet serieus nemen over hem en inzien dat hij een facking zak is. Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik word er gek van dat steeds mijn beide ouders me niet serieus nemen of uitlachen of vervolgens mijn advies gewoon vergeten en hun afspraken niet na komen.

    Wat moet ik hier nou mee > Bedankt voor de mensen die dit gelezen hebben <'3


    The walking dead <'3

    Is ze niet gewoon bang om alleen te zijn? Misschien denkt dat ze niemand anders meer zal hebben als ze voorgoed met hem breekt?

    Het is echt een rotsituatie. Je moeder moet echt sterker gaan worden als ze effectief met hem wilt breken. Het feit dat ze altijd terug gaat maakt haar zwak en die man weet dat en maakt daar gebruik van, zoveel is duidelijk. Je moeder is veel te goed voor deze man.

    Misschien moet jij je gedacht maar eens zeggen tegen hem, uiteindelijk heeft hij niks te zoeken in je huis..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Je hebt al met haar gesproken. Jij ziet waar het fout gaat en je moeder weet ook wat ze fout doet: dat ze een zwak voor hem heeft.
    Ik vrees dat je er niks anders ertegen kan doen, als ze zelf niet sterk in haar schoenen staat.
    Het spijt me echt vreselijk voor je.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 16:54 ]


    -

    Kaboeki schreef:
    Is ze niet gewoon bang om alleen te zijn? Misschien denkt dat ze niemand anders meer zal hebben als ze voorgoed met hem breekt?

    Het is echt een rotsituatie. Je moeder moet echt sterker gaan worden als ze effectief met hem wilt breken. Het feit dat ze altijd terug gaat maakt haar zwak en die man weet dat en maakt daar gebruik van, zoveel is duidelijk. Je moeder is veel te goed voor deze man.

    Misschien moet jij je gedacht maar eens zeggen tegen hem, uiteindelijk heeft hij niks te zoeken in je huis..

    Toen mijn ouders uitelkaar gingen, heeft mijn moeder alleen maar van die rotzakken gehad die haar echt niet normaal en respectvol behandelden. Nu heeft ze dat weet, ze hoort nu wel in te zien dat het niet meer gaat zo, ze is volwassen. En ja ik heb haar dat ook gevraagd of ze niet alleen kan zijn. Maar dan zegt ze, jawel dat kan ik wel ik heb jullie nog maar natuurlijk is het ook fijn om liefde te hebben, maar dat is bullshit want ze heeft totaal geen liefde bij die kerel dus ik snap niet wat ze in hem ziet, en dat snapt ze zelf ook niet. Nou what the hell doet ze dan nog bij hem. Soms kan ik haar wel een dikke trap onder dr kont geven zoals dat vroeger bij ons gedaan werd als we niet luisterden. Ze moet haar ogen eens open doen. Als ze met die kerel om blijft gaan, gaat die GGZ ook niet helpen. En dat heb ik haar al 1000x vertelt en elke keer knikt ze lief ja en nee, maar er komt niks van terecht.. ;(


    The walking dead <'3

    AmaZ4yn schreef:
    Je hebt al met haar gesproken. Jij ziet waar het fout gaat en je moeder weet ook wat ze fout doet: dat ze een zwak voor hem heeft.
    Ik vrees dat je er niks anders ertegen kan doen, als ze zelf niet sterk in haar schoenen staat.
    Het spijt me echt vreselijk voor je.

    Het erge is, ze zegt dat ze hulp wil en sterker wil worden. Maar door dit nu weer te doen faalt ze alweer. Ze word niet sterker als ze hem blijft zien, zo word ze alleen maar gekwetst. En ik wil gewoon al die ruzies en enge dingen niet weer meemaken youknow? ;( Waarom moet ze zo dom zijn om dat nou niet eens in te zien dat het ook rot voor mij is aangezien ik een sterke band met haar heb..


    The walking dead <'3

    Erotichearts schreef:
    (...)
    Het erge is, ze zegt dat ze hulp wil en sterker wil worden. Maar door dit nu weer te doen faalt ze alweer. Ze word niet sterker als ze hem blijft zien, zo word ze alleen maar gekwetst. En ik wil gewoon al die ruzies en enge dingen niet weer meemaken youknow? ;( Waarom moet ze zo dom zijn om dat nou niet eens in te zien dat het ook rot voor mij is aangezien ik een sterke band met haar heb..


    is er soms geen andere familielied waarmee je kan praten? sinds volwassenen soms wel via andere volwassenen even hun ogen wilt laten openen.
    veel mensen zullen het oneens met me zijn: misschien dat je haar deze topic kan laten lezen? dan ziet ze misschien dat die kerel jou echt dwarszit.


    -

    AmaZ4yn schreef:
    (...)

    is er soms geen andere familielied waarmee je kan praten? sinds volwassenen soms wel via andere volwassenen even hun ogen wilt laten openen.
    veel mensen zullen het oneens met me zijn: misschien dat je haar deze topic kan laten lezen? dan ziet ze misschien dat die kerel jou echt dwarszit.

    ik zou niet weten met wie ik er over kan praten want niemand doet er wat aan en het helpt ook niet want mijn moeder faalt toch elke keer weer. Mijn opa en oma ( haar ouders) hebben haar ook al vertelt van doe dit niet weer en haar broer ook al, maar ze doet het elke keer weer terwijl ze tegen iedereen zegt; nee hoor nu is het echt klaar, ik hoef die zak niet meer te zien ><'


    The walking dead <'3