• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 18:33 ]

    Stornoway schreef:
    Ja, er zijn wel meer schoolhoofden die lesgeven.


    Ja, ik heb de mijne in de eerste voor engels gehad ;p. Ze mocht me niet. Toen ging ze met pensioen en werdt ik bff's met de nieuwe xD.

    Ik wil beginnen, verveel me dood....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ik wil beginnen, verveel me dood....


    help

    Demi1309 schreef:
    Ik wil beginnen, verveel me dood....


    My name is Romy, and I support this message.

    Hahaha, verveel avondje bij iedereen volgens mij:) Hoi Romy, Demi hier die zich gaat voorstellen, maar dat toch geen zin heeft aangezien mijn naam ook in mijn gebruikersnaam staat, maar zich gewoon verveeld:)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Hahaha, verveel avondje bij iedereen volgens mij:) Hoi Romy, Demi hier die zich gaat voorstellen, maar dat toch geen zin heeft aangezien mijn naam ook in mijn gebruikersnaam staat, maar zich gewoon verveeld:)


    Guess my name. ^^

    ROMY SHUT YOUR MOUTH.


    help

    Ooo uhmm.... Stor? No? Way? Nee grapje uhum... Jar? Dirt? Nee ik weet het niet. hoe kan ik het weten? Nou ja, ik verveel me nu niet meer? ... *Denkt na*


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JACK? SPARROW? Nee grapje. Ik weet het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ooo uhmm.... Stor? No? Way? Nee grapje uhum... Jar? Dirt? Nee ik weet het niet. hoe kan ik het weten? Nou ja, ik verveel me nu niet meer? ... *Denkt na*


    You cheater! You looked at my profile! xd

    No, may I present to you, my name is Marthe. =D


    help

    Ja anders weet ik het nooit... En bovendien werd ik er niet veel wijzer van... Hahah, nou hallo Marthe:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Hahaha, verveel avondje bij iedereen volgens mij:) Hoi Romy, Demi hier die zich gaat voorstellen, maar dat toch geen zin heeft aangezien mijn naam ook in mijn gebruikersnaam staat, maar zich gewoon verveeld:)


    Goedenavond, Demi. Ik zie dat u al heeft kennisgemaakt met mijn partner in crime Marthe? c:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:20 ]

    Ja heb ik:) haha wat een gezelligheid:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ja heb ik:) haha wat een gezelligheid:) x


    Hahah, zeker weten, maar je hebt geluk, ik verveel me dus ook dood. En ik heb nog geeeen behoefte aan slaap.

    Nou mooi en gezellig. Ben ook nog niet moe, maar de topics komennu wel weer tot leven:) haha, maar ik ben er om te kletsen:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Nou mooi en gezellig. Ben ook nog niet moe, maar de topics komennu wel weer tot leven:) haha, maar ik ben er om te kletsen:)


    Hahah, ik ook, ik wil echt graag dat deze roleplay start.. maarjaaa.