• Ik heb dus een Apple iPad en was eens gaan kijken bij de 1D app's en ik moet zegen ze hebben er HEEL veel gratis.

    Ze zijn allemaal van leuke goeie kwaliteit en leuk om te doen als je je verveelt.
    Voor de Samsung weet ik niet of daar wel app's voor zijn maar voor de apple ipad zijn heel veel gratis 1D apps beschikbaar

    hm, tijd om eens op te zoeken (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Zijn dus gewoon App's van Apple, hoeft niet eens speciaal voor de iPad te zijn haha. :')
    Maar ik weet het, heb er ook een aantal op de iPad, tot grote irritatie van m'n ouders.


    To infinity and beyond •

    Calabasas schreef:
    Zijn dus gewoon App's van Apple, hoeft niet eens speciaal voor de iPad te zijn haha. :')
    Maar ik weet het, heb er ook een aantal op de iPad, tot grote irritatie van m'n ouders.
    Wij hebben 3 ipads, de mijne is een apple en die is gewonnen. (A) Ik heb heel vaak gehad dat ik een app wilde downloaden maar niet op samsung kon krijgen

    Calabasas schreef:
    Zijn dus gewoon App's van Apple, hoeft niet eens speciaal voor de iPad te zijn haha. :')
    Maar ik weet het, heb er ook een aantal op de iPad, tot grote irritatie van m'n ouders.

    D'r is wel een verschil tussen iPad app's en iPohine app's. iPhone app's zijn kleiner en als je ze vergroot op de iPad heb je slecht beeld.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    D'r is wel een verschil tussen iPad app's en iPohine app's. iPhone app's zijn kleiner en als je ze vergroot op de iPad heb je slecht beeld.


    Klopt, maar dat zijn vaak uitzonderingen. 8 van de 10 apps zijn gewoon voor algemeen (:


    To infinity and beyond •

    MissNifong schreef:
    (...) Wij hebben 3 ipads, de mijne is een apple en die is gewonnen. (A) Ik heb heel vaak gehad dat ik een app wilde downloaden maar niet op samsung kon krijgen


    Nee klopt, Apple apps en Samsung apps zijn 2 grote verschillen!


    To infinity and beyond •

    Ik heb heel vaak dat ik zit van FUCK omdat op mijn ouders je wel angry birds gratis heb. en voor de apple noppes

    Inderdaad, zag een paar weken terug dat ze opeens heel veel apps hadden. Twee maanden geleden vond je geen enkele. ö


    Take me to wonderland

    Klopt, die van Date 1D vind ik zo leuk hé. Ben al 55 dagen getrouwd met Zayn, hihi.


    I don't design clothes. I design dreams