• Ok ik wil echt mijn hart luchten, sorry als het je niet interesseert, het moet er gewoon even uit..

    Ik heb dus een vriend nu toch wel al 2 jaar en 8 maand, we houden van elkaar, we doen veel dingen samen blablabla.

    Ongeveer een maand geleden was het ons proclamatie en studeerden we effectief af, allemaal leuk. Ik ging iets drinken met mijn vrienden daarna en hij ging naar een fuif ergens in een ander stadje, ok geen probleem.

    Hij is heel de nacht weggebleven, heeft me regelmatig gestuurd, alles gaat goed, nog steeds geen problemen.

    2 dagen nadien belt een vriend van hem: 'Ja je moet hem bellen, hij moet je iets vertellen over maandag, ik kan het niet vertellen' echt heel vaag dus ik half in paniek gebeld naar hem. Hij bleef maar vertellen dat er niets was enzo. Ik naar die vriend terug gebeld en gezegd dat hij niets wilt zeggen. Die vriend zei dan dat het te maken had met zijn lief enzo..

    Laat ik het even duidelijk maken. Mijn lief: M. en die vriend zijn lief: E. zijn al lang vrienden en mijn lief heeft voor mij echt lang een crush op haar gehad. En telkens als mijn vriend uitging en zij was daar ook doken er rare foto's op, ik zeg niet dat er iets gebeurd was ofzo, de foto's leken gewoon raar.

    Dus toen ik wist dat het te maken had met E. begon ik dus helemaal te freaken.
    2 dagen heb ik moeten wachten om het te weten wat er precies was gebeurd.
    Die vriend vertelde me dat mijn lief E. probeerde te kussen, dus probeerde mij te bedriegen.
    Via skype vroeg ik hem of dat waar was, en hij zei nee.
    We deden een groepsgesprek met mijn lief, die vriend en E.
    Ik vroeg het opnieuw, het was even stilte en toen gaf hij het toe.
    Hij had me effectief proberen te bedriegen.
    Mijn wereld zakte in.
    Hij heeft het niet effectief gedaan, maar wel de intentie en dat is voor mij echt al bijna even erg! Zeker als je weet dat hij er zolang een crush op had.

    Nu, we zijn nog steeds samen, maar mijn vertrouwen in hem is echt zo goed als weg. Hij was vorige week maandag uitgegaan met vrienden bleek dat zij daar ook was. Nu waren we vandaag samen naar de bioscoop gegaan en zijn we iets gaan drinken, zijn vrienden belden hem om even bij hun te gaan , dus gaan we even bij hen en wie is daar? Juist ZIJ!

    Ik vroeg dan, toen ik naar huis ging, ga je met mij mee? En hij wou niet, hij wou nog blijven en bij zijn vrienden zijn (waar zij ook is).

    Ik weet dat het vertrouwen is, dat ik moet vertrouwen dat hij het niet opnieuw doet maar het is nog maar een maand geleden en ik ben daarvoor nog niet in staat & hij gaat daar zo licht over weet je alsof er niets is gebeurd..

    Overdrijf ik of pff ik weet het echt niet...

    Ik lig hier nu in bed, enorm te piekeren terwijl hij zich nu amuseert met haar in de buurt... Ik weet niet of ze praten ofzo, maar ze is in de buurt.. en ja...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Geloof me, ik begrijp zó goed wat je op dit moment door maakt. Nou heb ik niet zo'n lange relatie als jij, bij mij zit het wat anders.
    Ik heb al een maand of 4 een beste vriend, en hoewel we geen relatie hadden (wat hij wel wilde) waren we toch gek op elkaar en gedroegen we ons ook gewoon als een stelletje. Ik wilde echter geen relatie. Vorige week was ik bij hem -al drie dagen- en toen bleek dat hij toen ik op vakantie was geweest met een ander meisje had gechat. Nou ja, enfin, chatten doet me heel weinig. Nou bleek dat hij ook een afspraak met haar had staan voor de dag erna. Maar omdat ik redelijk verdrietig werd toen hij me vertelde dat hij met haar gechat had enzo, heeft hij die afspraak afgezegd. Ik wist dat ik hem kwijt zou zijn als we geen relatie zouden krijgen, dus daar zijn we vorige week aan begonnen.
    Nou zei hij afgelopen week tegen mij dat hij tegen dat meisje had gezegd dat hij een relatie met me had. Toen ik drie minuten later vroeg wat ze zei, zei hij: 'Dat wil je niet weten. Ze zegt dat ze spannende foto's van zichzelf heeft.'
    Toen werd ik helemaal boos. We hebben gepraat, en hij wilde echt niets van haar. Zíj was gek en dramde. Enfin.
    Nu hadden we gisteren op Facebook gezet dat we een relatie hadden, staat er binnen no-time en reactie van haar dat zaterdag bijkbaar niets voorstelde. Bleek dat hij afgelopen zaterdag alsnog met haar had afgesproken. Ook had hij niet verteld dat we een relatie hadden, alleen gezegd: 'Weet je zeker dat je nog een keer met me wilt afspreken als ik met een ander meisje aanpap.' Gisterenavond ben ik er ook achter gekomen dat zij die 'spannende foto's' naar hem heeft gestuurd.
    Nou is het een lelijk, rot wijf, en houd ik echt van hem, dus ga ik mijn relatie niet opgeven. Ik geef hem nog een kans, en hoop dat dit de enige misstap is die hij begaat, anders wordt het zijn dood. :)

    Zoals ik zei; ik weet wel ongeveer wat je meemaakt. Elke keer als zijn telefoon gaat schrik ik overeind dat het dat meisje is.
    Als ik jou was zou ik hem naar de waarheid vragen, de echte waarheid. En hem vertellen dat hij jou anders kwijt is.
    Daarbij vind ik dat je hem best wat 'strakker' mag houden, hij heeft je vertrouwen immers al beschaamd door haar te proberen te zoenen.
    Succes ermee, meid! (flower)

    Ik heb gewoon schrik dat hij gaat blijven liegen over zo'n dingen als ik erachter vraag, hij heeft er al over gelogen toen ik erachter vroeg en wie zegt dat hij nu eerlijk gaat zijn tegen mij. Ok, dat is vertrouwen maar dat is verdomd moeilijk als hij je net een maand geleden heeft willen bedriegen...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon schrik dat hij gaat blijven liegen over zo'n dingen als ik erachter vraag, hij heeft er al over gelogen toen ik erachter vroeg en wie zegt dat hij nu eerlijk gaat zijn tegen mij. Ok, dat is vertrouwen maar dat is verdomd moeilijk als hij je net een maand geleden heeft willen bedriegen...


    Hij heeft je vertrouwen al beschaamd, dus het is niet gek dat je hem niet vertrouwt, en dat moet hij ook accepteren, daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Boontje komt om zijn loontje. Hij moet maar eens zijn best doen jou+jouw vertrouwen terug te winnen. Als hij je echt wilt, moet hij maar eens laten zien hoe veel hij van je houdt.


    Bad decisions make good stories.

    Oke sorry maar het klinkt alsof je je vriend nu verbied om bij haar te zijn? Hij mag toch wel gewoon bevriend zijn met haar. Het was een ongelukje wat gebeurt is en hij heeft er duidelijk geen problemen mee en wilt gewoon weer verder maar daar in tegen blijf jij bij dit gebeuren hangen. Misschien moet je het laten gaan en aankijken tot hij het nog een keer doet en dan zou ik het gewoon niet pikken en het uitmaken.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kooks schreef:
    Oke sorry maar het klinkt alsof je je vriend nu verbied om bij haar te zijn? Hij mag toch wel gewoon bevriend zijn met haar. Het was een ongelukje wat gebeurt is en hij heeft er duidelijk geen problemen mee en wilt gewoon weer verder maar daar in tegen blijf jij bij dit gebeuren hangen. Misschien moet je het laten gaan en aankijken tot hij het nog een keer doet en dan zou ik het gewoon niet pikken en het uitmaken.

    Dus ik moet doen alsof er niks is gebeurd en dit goedkeuren? EN wachten tot dat hij het eventueel opnieuws doet? dit lijkt me echt onlogisch hoor... Het is toch normaal dat ik wil dat hij niet meer bij haar is want ik vertrouw die 2 samen niet meer. en het feit dat hij er 'duidelijk geen problemen mee heeft' maakt het gewoon erger want volgens mij beseft hij echt niet wat hij mij heeft aangedaan.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Dus ik moet doen alsof er niks is gebeurd en dit goedkeuren? EN wachten tot dat hij het eventueel opnieuws doet? dit lijkt me echt onlogisch hoor... Het is toch normaal dat ik wil dat hij niet meer bij haar is want ik vertrouw die 2 samen niet meer. en het feit dat hij er 'duidelijk geen problemen mee heeft' maakt het gewoon erger want volgens mij beseft hij echt niet wat hij mij heeft aangedaan.

    Ik ben het met jou eens.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 13:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kooks schreef:
    Oke sorry maar het klinkt alsof je je vriend nu verbied om bij haar te zijn? Hij mag toch wel gewoon bevriend zijn met haar. Het was een ongelukje wat gebeurt is en hij heeft er duidelijk geen problemen mee en wilt gewoon weer verder maar daar in tegen blijf jij bij dit gebeuren hangen. Misschien moet je het laten gaan en aankijken tot hij het nog een keer doet en dan zou ik het gewoon niet pikken en het uitmaken.


    Wat lul jij nou weer voor een onzin? Het enige wat jij nu doet ik het verhaal omdraaien en het laten lijken alsof de topicmaakster de schuldige is, terwijl zij niet degene is die bewust wou vreemdgaan. You're an idiot. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Wat lul jij nou weer voor een onzin? Het enige wat jij nu doet ik het verhaal omdraaien en het laten lijken alsof de topicmaakster de schuldige is, terwijl zij niet degene is die bewust wou vreemdgaan. You're an idiot. D:

    Ja maar zij houdt er wel rekening mee dat er altijd 2 kanten van een verhaal zijn. Ik ben het dan wel niet eens met die kant. En het is haar mening.

    OT:
    Ik zou niet wachten voor een volgende keer en ik had het al uitgemaakt, hij probeerde het wel. En aangezien bij jou de vertrouwen voor een groot deel weg is.. vertrouwen is wel het gene wat je nodig hebt in een relatie..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 13:32 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik blijf zeggen: wanneer het vertrouwen weg is, heeft een relatie geen zin. Vertrouwen is een van de belangrijkste, zo niet belangrijkste, onderdelen van een relatie.
    Maar heel veel sterkte met het maken van je keuze! Doe wat het beste voor jou is!


    To infinity and beyond •

    Jieber schreef:
    (...)
    Ja maar zij houdt er wel rekening mee dat er altijd 2 kanten van een verhaal zijn. Ik ben het dan wel niet eens met die kant. En het is haar mening.

    OT:
    Ik zou niet wachten voor een volgende keer en ik had het al uitgemaakt, hij probeerde het wel. En aangezien bij jou de vertrouwen voor een groot deel weg is.. vertrouwen is wel het gene wat je nodig hebt in een relatie..


    Ik hou daar ook rekening mee, maar het is gebeurd en hij heeft erom gelogen. In mijn ogen ben je dan niets meer dan een cheating bastard. En het mag dan wel haar mening zijn, kan ze dat ook iets minder grof zeggen, vind ik. Ik bedoel dat: 'Jij blijft erin hangen' vind ik wel over de top. Het is juist begrijpelijk dat Kaboeki zich zo voelt. Niets tegen jou hoor, sorry als het zo overkomt. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Deze relatie is zinloos. I'm tellin' ya. Als je je hersens gebruikt maak je 't zsm uit. Als je je hart gebruikt sta je jezelf toe om nog meer geestelijke klappen te krijgen. Your call.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik had een vriend en die heeft direct in de eerste maand vreemd gezoend...ik heb hem nog een kans gegeven, maar daar heb ik best wel wat spijt van gekregen...ik was ongelooflijk blind...hij toonde geen echte spijt en zoende de volgende dag weer met haar...dat was begin januari 20XX en april dat jaar heb ik het dan uitgemaakt...de beste beslissing ooit...

    ik zou met hem praten...als hij geen spijt toont en het echt niet schijnt te begrijpen, dumpen die handel...is misschien moeilijk, maar het beste om psychische littekens te voorkomen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ivan schreef:
    Deze relatie is zinloos. I'm tellin' ya. Als je je hersens gebruikt maak je 't zsm uit. Als je je hart gebruikt sta je jezelf toe om nog meer geestelijke klappen te krijgen. Your call.

    Zinloos is nogal vrij grof uitgedrukt, nee?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Shira schreef:
    ik had een vriend en die heeft direct in de eerste maand vreemd gezoend...ik heb hem nog een kans gegeven, maar daar heb ik best wel wat spijt van gekregen...ik was ongelooflijk blind...hij toonde geen echte spijt en zoende de volgende dag weer met haar...dat was begin januari 20XX en april dat jaar heb ik het dan uitgemaakt...de beste beslissing ooit...

    ik zou met hem praten...als hij geen spijt toont en het echt niet schijnt te begrijpen, dumpen die handel...is misschien moeilijk, maar het beste om psychische littekens te voorkomen...


    Ik ga sowieso nog eens met hem praten (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Assassin schreef:
    Ik geef je groot gelijk en zou niet bij hem blijven. Blijkbaar is die crush nog niet helemaal weg dus houd hij niet helemaal van jou. Ik zou het er eerst eens goed met hem over hebben, in totale eerlijkheid. Maar ik denk zomaar dat je hem ook niet kan vertrouwen met haar in de buurt.


    Life is full of fake people

    Ivan schreef:
    Deze relatie is zinloos. I'm tellin' ya. Als je je hersens gebruikt maak je 't zsm uit. Als je je hart gebruikt sta je jezelf toe om nog meer geestelijke klappen te krijgen. Your call.


    Precies dit gewoon. I totally agree.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.