• Hoi Dutch Directioners!

    Samen met twee vriendinnen hebben we bedacht om een soort mash-up te doen voor Holland's Got Talent. Denk hierbij aan verschillende One Direction liedjes, of liedjes die related zijn aan One Direction.

    In de link hieronder staat verdere informatie over de actie en een lijstje dat je in moet vullen als je mee wilt doen!

    Twitlonger 1D actie.

    Ik hoop dat jullie mee willen doet met deze actie!

    x Sanne.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Leuk bedacht!


    Kiwi

    OH MY GOD AWESOME!!


    What by Zeus' beard is going on????

    xHoranSwag schreef:
    Leuk bedacht!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    xHoranSwag schreef:
    Leuk bedacht!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jellanie gaat zich aanmelden. :Y)
    Maar moet ik een mailtje sturen naar jullie alledrie? lol

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 13:35 ]


    Life is a beautiful struggle

    Lijkt me zo vet he!


    we danced all night to the best song ever.

    Als ik in Nederland woonde, deed ik mee. :p


    Take me to wonderland

    Wel leuk bedacht, maar bijna onmogelijk. Niet om vervelend te doen hoor, maar iedereen komt wel uit een ander deel in Nederland, en dan zouden ze allemaal zo veel moeiten reizen. Vooral omdat je ook nog moet "trainen" en dingen moet bespreken...


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    Wel leuk bedacht, maar bijna onmogelijk. Niet om vervelend te doen hoor, maar iedereen komt wel uit een ander deel in Nederland, en dan zouden ze allemaal zo veel moeiten reizen. Vooral omdat je ook nog moet "trainen" en dingen moet bespreken...

    het is awesome maar waar wonen jullie? Want ik woon in zeeland dus ik denk dat het voor mij bijna niet mogelijk is om steeds heen en weer te reizen..


    What by Zeus' beard is going on????

    - Je naam Sterre
    - Leeftijd 14
    - Woonplaats Goes(Zeeland)
    - Facebook / Twitter. Twitter Sterrevw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou wel mee willen doen c;

    Dharma schreef:
    Wel leuk bedacht, maar bijna onmogelijk. Niet om vervelend te doen hoor, maar iedereen komt wel uit een ander deel in Nederland, en dan zouden ze allemaal zo veel moeiten reizen. Vooral omdat je ook nog moet "trainen" en dingen moet bespreken...

    -internet
    -telefoons
    En je kan toch gewoon een basis filmpje plaatsen en dat iedereen dat dan leert, gewoon thuis.
    Ik zie het probleem niet zo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Benedict schreef:
    (...)
    -internet
    -telefoons
    En je kan toch gewoon een basis filmpje plaatsen en dat iedereen dat dan leert, gewoon thuis.
    Ik zie het probleem niet zo

    Je moet samen kunnen oefenen. Anders trekt het op niks.