• Hay,

    Nou, mijn 2 vriendinnen roken dus. Ik niet. En vanmiddag gingen ze ook sigaretten kopen en toen vroegen ze of ik mee wou. Dat wil ik niet, want die winkel waar ze die sigaretten kopen, staat in mijn dorp. En ik woon in een klein dorp ding waar bijna iedereen elkaar kent, dus dat word dan weer doorgelult. Snappen ze zeker niet.

    Vorige week, wou ik niet mee naar de stad. Ik kon niet. En dat vinden ze dat gelijk ongezellig en dan denken ze dat ik een vriendje heb daar waar ik woon en zo. En dat is super irritant. En als ik geen zin heb om een keer mee te gaan ergens heen, soms zeg ik dus dat ik het nog even moet vragen. (Is soms ook echt waar) Maar dan zijn ze ook gelijk weer soort van boos. Wat moet ik doen?

    x.

    Ik denk niet dat je dat echte vriendinnen kunt noemen. Ik bedoel maar, al direct boos worden omdat jij niet mee kunt. Najaah, zijn ze de hele tijd irritant over dat zogezegd vriendje? Anders kan het toch gewoon plagen zijn ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dankje MCRaddicted. ^^ Maar, ik heb soms ook hele erge lol met ze. Denk ik. xd