• Ik haat het echt. Ik zit nu In ASO (voor de nederlanders de hoogste richting) ik doe wetenschappen dus zijn Wiskunde, chemie, fysica, biologie, nederlands en frans mijn hoofdvakken. Ik heb buizen op Fysica, Nederlands, Frans en Wiskunde net niet. Het probleem is dat ik nu echt mijn best doen maar ik snap echt niets er van. Maar ik wil niet zakken, mijn Ma zegt dat ik langer moet leren enal maar dat kan ik niet ik kan niet 2uur aan een stuk met mijn neus in de boeke zitte,. Ik wil echt niet zakken, ik haat het!


    *He's the one.

    Bijles? Extra uitleg?

    Okay, als je net als mij een hekel aan school heb ik dat denk ik geen oplossing! >< Maar ik zal is denken..

    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...

    Ok, ik denk toch dat extra uitleg de beste optie is.. Maar als het niveua te hoog voor je is, dan lukt het gewoon niet. Ik ben ook gezakt, maar nu snap ik het teminste!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het ligt aan de leerkrachten dnek ik, maar als ik de volgend testen gebuist ben denk ik dat ik dat maar ga doen!


    *He's the one.

    Waarom doe je geen economie dan? (of zit je dan niet meer in dezelfde klas?)

    samenvattingen maken, en die dan herlezen

    owjah, nog een tip van mijn leraar nederlands xD

    - je moet hetgene wat je zegt luidop lezen, dan Hoor je het Spreek je het en Lees/Zie je het (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]