• Ja, ik ben eindelijk een keer gaan solden-shoppen , ik ga altijd op het einde omdat er dan veel minder volk is en de leukste kortingen hebt ;D
    & ik ben best wel trots op mijn aankopen:

    een gilet van Ralph Lauren van normaal 95euro, heb ik 38euro betaald
    een polo van Tommy H. normaal 55euro , heb ik 22euro betaald
    een topje van pimkie voor 7euro
    en mijn zus heeft een hoodie van Maison Scotch voor normaal 100euro, heeft zij 45euro betaald ;D

    Hebben jullie leuke koopjes kunnen scoren in de solden ?
    (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ferreira schreef:
    Well, ik had bij de Primarkt een jurkje voor drie euro gekocht. Maar alles bij de Primarkt is spotgoedkoop, dus als je daar ook nog een sale over heen gooit, whii!

    Dit dus, lol. Ik had een wit bloesje, zwart bloesje, dipdye shirt, drie basic hemdjes en echt een hele verzameling aan sieraden voor veertig euro, hahaha.
    Dagje Amsterdam en ik was zeventig euro kwijt, had echt heel wat gekocht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik koop ook meestal geen merkkledij. Voor mij zijn dingen die nog 30 euro kosten én al afgeprijsd zijn niet echt solden voor mij, maar dat is mijn mening. Ik ben wel blij met de dingen die je hebt! Zelf heb ik ook wel een par dingen gekocht, gewoon om weer een tijdje weg te kunnen (:
    Zelf ga ik tijdens de solden altijd 1 keer winkelen in het winkelcentrum van Lille/Rijsel in Frankrijk, omdat dat op minder dan een uur hiervandaan is en dat je daar tenminste écht uitverkoop hebt - in tegenstelling tot hier soms in België, waar je soms écht moet zoeken naar iets dat werkelijk afgeprijsd en moooi is |:


    There will be beauty from pain.

    Meteor schreef:
    Als ik naar de solden ga, neem ik altijd de nieuwe collectie mee naar huis. Vreselijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Impressie schreef:
    De solden? Waar is dat? ;p
    Maar vette koopjes! (:

    Sorry, maar hier moest ik echt om lachen. (:
    En ik ben het met sommigen hier eens. Ik voel me echt nooit op mijn gemak als ik merkkleding koop, dan lijkt het alsof ik erbij wil horen, vind ik. Daarom ga ik liever naar gewone winkels, zelfs tijdens de solden.


    Save me from myself.