• Ja, ik ben eindelijk een keer gaan solden-shoppen , ik ga altijd op het einde omdat er dan veel minder volk is en de leukste kortingen hebt ;D
    & ik ben best wel trots op mijn aankopen:

    een gilet van Ralph Lauren van normaal 95euro, heb ik 38euro betaald
    een polo van Tommy H. normaal 55euro , heb ik 22euro betaald
    een topje van pimkie voor 7euro
    en mijn zus heeft een hoodie van Maison Scotch voor normaal 100euro, heeft zij 45euro betaald ;D

    Hebben jullie leuke koopjes kunnen scoren in de solden ?
    (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    De solden? Waar is dat? ;p
    Maar vette koopjes! (:


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    De solden? Waar is dat? ;p
    Maar vette koopjes! (:


    In vlaanderen noemen ze de sale/uitverkoop de solden, haha :)

    Ik had pas een rokje bij h&m voor 3 euro gekocht dat eigenlijk 15 euro was.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:11 ]


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Impressie schreef:
    De solden? Waar is dat? ;p
    Maar vette koopjes! (:


    Ja, zo noemen ze dat in Vlaanderen ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Haha .., wat grappig klinkt dat, solden ... xD


    Life is full of fake people

    Als ik naar de solden ga, neem ik altijd de nieuwe collectie mee naar huis. Vreselijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap niet wat mensen zien in merk kleding. Bijvoorbeeld een gilletje voor 38 euro? Mijn duurste schoenen zijn 38 euro.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb paar weken terug voor het EERST in mijn leven veel geld uitgegeven aan één kledingstuk; dat waren mijn nike air jordans ._. voor €85,- normaal heb ik al heel wat kleding voor €50 euro ofso. voelde best wel weird haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb in jullie land bij Appels veel uit de Solden gekocht, maar ook uit de nieuwe collectie :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een gilet voor 38euro en een hoodie voor 45euro? Dat klinkt voor mij niet als solden. (': Al mijn kleren zijn een heel stuk goedkoper, maar ja, ik koop geen merkkledij. Dat vind ik maar niets.

    Maar fijn dat je er zo blij mee bent! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Drie handtassen in de Claire's, waarvan twee eerst € 30 stonden, nu voor €5 tesamen :')
    Dát noem ik solden :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meteor schreef:
    Als ik naar de solden ga, neem ik altijd de nieuwe collectie mee naar huis. Vreselijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Well, ik had bij de Primarkt een jurkje voor drie euro gekocht. Maar alles bij de Primarkt is spotgoedkoop, dus als je daar ook nog een sale over heen gooit, whii!


    Alleen maar tranen van geluk

    Meteor schreef:
    Als ik naar de solden ga, neem ik altijd de nieuwe collectie mee naar huis. Vreselijk.
    Ik heb dat ook vaak gehad, hoewel ik nu echt rechtstreeks naar de soldenafdeling ga om de nieuwe collectie te omzeilen. xD

    SOLDEN. Ik eeh... heb die een beetje genegeerd deze keer. Heel weinig uit winkelen geweest, shame.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ferreira schreef:
    Well, ik had bij de Primarkt een jurkje voor drie euro gekocht. Maar alles bij de Primarkt is spotgoedkoop, dus als je daar ook nog een sale over heen gooit, whii!


    Helemaal waar :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb laatst ook een broek gekocht van 90 euro voor 30 euro. En ik moet zeggen dat je het verschil tussen dure- en goedkope broeken wel heel goed merkt ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.