• Ik ben nogal kieskeurig eerlijk gezegd dus ik vind zelden stories waar ik een abo op neem. Ik lees liefst verhalen waar nog maar weinig hoofdstukken zijn max. 20 fzo, dat is makkelijk om bij te lezen, ik heb niet alle dagen de tijd om uren achter mijn pc te zitten en hoofdstukken te lezen.

    Ik lees:
    - One Direction
    - Harry Potter
    - Twilight
    - Degrassi
    - Andere fanfics met celebs (hangt ervan af welke)
    - Onbekende personen
    - ...

    Ik lees niet:
    - Justin Bieber
    - Anime
    - Tokio Hotel
    - Hunger Games (snap er niks van)
    - Bromance (weird ja)
    - ...

    Genres maken niet uit ...

    Ik zie wel wat ik ga lezen en waar ik een abo op neem, dumpen maar dus! (:

    Wil jullie even kijken bij mijn 3 nieuwe stories? ;$
    I'm not a liar! | One Direction
    Never a failure, always a lesson || Dance Academy
    Take Good With Bad || Degrassi: The Next Generation

    xx


    16 - 09 - '17

    Struck by lightning ~ Thor


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    It's raining, halleluja!

    Rainy and miserable' is hoe Engeland wordt beschreven door de optimistische Megan. Zij is het meisje, de jonge vrouw die overal wel wat zon in kan vinden. 'It kept us from filming' zei Tom Felton over precies diezelfde regen. Want laten we eerlijk wezen dat deed het ook. De regen houdt vaak heel veel dingen tegen. Je wilt als kind niet naar school, want dan moet je zo'n achterlijk regenpak aan, en nog veel meer. Als het stort op de dag dat Megan naar de studio's van Harry Potter gaat, drie jaar nadat de films en boeken ophielden, is de magie nooit verdwenen. Ookal regent het.



    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales



    I can't be in love with you ~ One Direction
    Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar zit pas op het begin van het verhaal.
    Het is geschreven in nederlands, gesproken in engels.
    Geen bromance
    Niet veel uitleg nodig, gewoon lezen :)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]

    * nog maar net begonnen!


    Fashion is a girl's best friend.

    Diary of a Tumblr girl • Niall Horan
    Dear Diary,
    Everything goes wrong, nobody cares. That times are meant to be spilled on the internet, aren't they?

    "Tumblr girl or boring Megan Grymbler?" She murmured thinkable, and closed her laptop quietly.


    x

    The Devil's handbag

    You're welcome to enjoy our girls, crazy girls! If you're willing to be thrilled this is a hell of a ride! Those girls, crazy girls! They're hot, they're nuts, they're suïcidal! Tickets cheap, it's a crime! And they're half price after 4 o'clock, so toss us a dime! To see these lovely freaks of nature for a limited time! Come see the girls, girls, girls!

    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    The Way Will Become Clear - One Direction

    Somethimes it's just better to be alone,
    so nobody can hurt you




    'Everytime when i look at you, i see fear. For what?'
    'For getting hurt ... Again'


    *One Direction bestaat niet
    *Suicidal thoughts & Depressions


    Everything you get in life, is based on what you give

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    The Polyjuiche Potion Enigma[Viktor Krum]


    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?


    Mijn enige fanfic, wordt herschreven dude de hoofdstukken komen in een vrij vlot tempo online, en speelt zich voornamelijk f in het vierde jaar tijdens het toverschool toernooi, Zweinsteins leerlingen en de dames van Beauxbattons komen er dus ook in voor ^^

    Vengeance And Vendetta[16+]


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.


    Onbekende personen, voornamelijk 16+ vanwege geweld (zijn tenslotte vampieren, heksen en de duivel die in het verhaal voorkomen haha), maar er zal héél af en toe ook een seksscene tussen zitten. Dit is het laatste verhaal waar ik aan begonnen ben en wordt dus ook regelmatig bijgewerkt



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    Wat lees je graag?
    ik zou zeggen, neem een kijkje bij mijn quiz, dan weet je of één van mijn stories iets voor jou is
    (heb verschillende soorten story's, onder andere Twilight en Harry Potter)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Radical
    xo


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe




    Under haunted skies I see
    Where love is lost, your ghost is found
    I've braved a hundred storms to leave you
    As hard as you try, no, I will never be knocked down


    Produced by LOCHTE
    Coming Soon on Quizlet.nl


    Out of sight but not out of mind