• Sorry als dit bericht nogal onduidelijk overkomt aangezien dit mijn 1e topic is haha. Maar ik zoek dus iemand(en) die samen mij een One Direction Bromance story willen schrijven :3 Willen jullie dit invullen en naar mij sturen ALS jullie Geïnteresseerd zijn? :3
    Q-Naam:
    Naam:
    Leeftijd:
    Heb je een beetje ervaring?:
    Dit was het wel zo'n beetje haha :3

    Q-Naam: MushhRoomm
    Naam: Martina
    Leeftijd: 18
    Heb je een beetje ervaring?: Ik heb op andere sites meerdere verhalen geschreven en ik doe veel ORPGS

    :)

    Q-naam: xLove2You
    Naam: Nicole
    Leeftijd: 16
    Heb je een beetje ervaring?: Niet online. Ik schrijf thuis veel en met een vriendin van mij aan een verhaal. Ik heb dat meerdere mensen laten lezen, zoals mijn Nederlands leraar, en ze waren allemaal positief. Inkoop dat mijn schrijfstijl een beetje bij die van jou past. Mocht je nog tips hebben, opbouwende kritiek vindt ik heel fijn - aangezien ik vindt dat ik nog niet perfect schrijf. Ook speel ik veel in speeltopics, waar ik wel serieus probeer te schrijven.

    Q-Naam: Directionem
    Naam: Ella
    Leeftijd: 14
    Heb je een beetje ervaring: Uhm... Ja ik denk het wel, ik heb nu op Q 2 actieve verhalen staan (waaronder 1 romance) en degene daarvan, waar ik elke dag aan schrijf heeft 44 abo's, dus ik denk wel dat ik ervaring heb.
    En echt, SERIEUS, ik heb zo lang zitten wachten tot iemand een topic maakten om co-auteurs voor een 1D-Bromance, dus ik zie het ZEKER zitten, laat je me nog iets weten? Xx. (flower)

    Q-Naam: Lollylover
    Naam: Lisa
    Leeftijd: 14
    Heb je een beetje ervaring?: ik heb tot nu toe 3 verhalen op Q geschreven en ook best veel verhalen die niet op ! staan. Ik heb altijd al een bromance willen schrijnven op Q met iemand :D


    I just need somebody to love ♥

    nvm.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nvm. Old topic is old.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:07 ]


    26 - 02 - '16