• Heel origineel weer, maar ook ik zoek stories. Ik had een hele volle abo-lijst, maar van alle verhalen in die lijst waren er maar drie die ik echt las. Ik heb nu dus bijna al mijn abo's, behalve die drie, verwijderd en ik ben op zoek naar nieuwe stories.

    Ik lees wel:
    • One Direction
    • Justin Bieber
    • Janoskians/Austin Mahone/Conor Maynard/enz.
    • Onbekende Personen

    Ik lees niet:
    • The Hunger Games
    • Fantasy-verhalen
    • Twilight
    • Die stories met voetballers.

    Ook ben ik op zoek naar een story die nog niet heel veel hoofdstukken heeft. Als jij nog een leuke story hebt die hieraan voldoet, laat 'm dan hier achter. Ik zal altijd even kijken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 13:45 ]


    The universal language of art.

    Ik heb een verhaal over onbekende personen, namelijk Writersblock. Het start pas op één augustus, maar de proloog staat alvast online. Veel heb je dus niet in te halen (moest je het lezen).


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Ook heb ik op mijn profiel nog een paar andere kortverhalen staan, die afgelopen zijn, waar je ook altijd een kijkje kan nemen. Je ziet maar (:


    There will be beauty from pain.

    Colors of the wind |Niall Horan|


    If you dream it, you can do it. Always remember that this whole thing was started with a dream and a mouse. -Walt E. Disney




    - One Direction bestaat
    - 100% Nederlands
    - Geschreven door CarrotLouis
    - Start op 9 Juli 2012


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:29 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Misschien is dit wat voor je :) ?
    Summer Paradise ft. One Direction


    RomeeH

    http://www.quizlet.nl/stories/90778/-accidentally-in-love--ft-one-direction/

    * elke dag meerdere hoofdstukken!

    xxxxx

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:09 ]


    Fashion is a girl's best friend.


     As Long As You Love Me ft. Jason McCann



     - Justin Bieber bestaat niet.
    - Bevat: seks, drugs, alcohol, en misbruik.
    - Jason McCann is Justin's karakter in CSI / Bad Boy Bieber




     




    The 7 Things I Hate About Justin Drew Bieber.




    The prettiest faces hide the saddest stories.


    Geschreven in het Nederlands.
    Bevat: (Seksuele) mishandeling, 
    alcohol- en drugsmisbruik, en seks.
    Justin is beroemd.
    Géén Bieber-LoveStory.


    Co-Auteurs: Atmospheres, Bieberatic, Bieberauhl.


    Deel 2:  When The Sun Goes Down



    I'm the girl who gets hate because i fell in love.
    I'm
    Selena Marie Gomez.

    Start: Wanneer deel 1 is afgelopen.







    The Hunger Games: Die In Your Arms

    24 tributes from
    12 districts will fight to the death untill there's
    1 winner left.







    Feat. Justin Bieber




    Gebaseerd op The Hunger Games van Suzanne Collins.


    Start: 30 juli, 2012.

    Niet wat je leest, maar ook niet wat je niet leest.
    Dusssssss


    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people

    The Devil's Handbag

    You're welcome to enjoy our girls, crazy girls! If you're willing to be thrilled this is a hell of a ride! Those girls, crazy girls! They're hot, they're nuts, they're suïcidal! Tickets cheap, it's a crime! And they're half price after 4 o'clock, so toss us a dime! To see these lovely freaks of nature for a limited time! Come see the girls, girls, girls!

    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

The Way Will Become Clear - One Direction

Somethimes it's just better to be alone,
so nobody can hurt you




'Everytime when i look at you, i see fear. For what?'
'For getting hurt ... Again'


*One Direction bestaat niet
*Suicidal thoughts & Depressions


Everything you get in life, is based on what you give

Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


Fashion is a girl's best friend.



Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

Kom erachter in Fake Fiancè.


Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)


- Korte verhalen over onbekende personen
- Nederlands geschreven
- AL

Plaatje is aanklikbaar


It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

I can't be a superman but for you i'll be superhuman. || niall james horan.

Allie, voluit Allison Mary O'Connor, is de dochter van een muziekdocent aan het Gymnasium. Haar één jaar oudere broer, Drake, is vroeger vrienden geweest met Niall Horan, die nu in One Direction zit. De twee hebben ooit een keer ruzie gehad, en Allie ontmoet Niall in de muziekwinkel van haar oom. Ze gelooft niet dat Niall in One Direction zit, maar nadat hij voor haar gezongen heeft gelooft ze het wel. (Ze was nooit fan van 1D, maar door Niall wel.) De twee ontwikkelen een vriendschap, een vriendschap die later verandert in liefde.


I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

Gravity hurts • Harry Styles


And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.