• Ja, afgezien van één minder nieuwtje was het echt fantastisch! *O*

    De eerste week was niet veel aan maar de tweede week werd al leuker. Sowieso werd het al mooi weer en ik was een aantal aardige mensen tegengekomen. En een hele leuke jongen ^^
    Ik deed eerst een beetje moeilijk, maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat hij mij leuk vind/vond en hij kwam erachter dat ik hem leuk vind. En de laatste twee dagen waren echt helemaal geweldig *zwijmel*
    Jammer genoeg woont hij een stukje van mij vandaan, maar als hij terug is, hebben we afgesproken om héél vaak af te gaan spreken. :]

    Oh man, ik voel me nu zo'n blije gup x'D

    Iemand meer zo'n leuke vakantie gehad? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn vakantie moet soort van nog beginnen :'D
    volgende week zondag ga ik vroeg weg naar Zuid-Frankrijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vakantie is ook leuk. Mijn vriend kan ik lekker vaak zien ^^


    -

    leuk voor jou (flower)
    ik ga volgende week met zus en tante naar de vriend van mijn tante in Oostenrijk ....
    en daarna met mama stiefpa zus en 2 broers naar Tirol (Italië )....

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 12:54 ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Leuk
    mijn vakantie is juist het tegenovergestelde, maar ik ga nu wel als verassing naar Berlijn met mijn pa over ong een week


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja... Quizlet is idd erg leuk...(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb ook een heerlijke vakantie gehad. Lekker een weekje rust met veel zon en geen gezeik :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Na´aawh.. dat is zó verschrikkelijk lief. Echt super voor je. Maar mijn vakantie is ook zeker goed! Echt hele leuke dagen gehad met vrienden. Gewoon hartstikke gezellig. En over een week vertrek ik dus naar Kroatië. Ik heb er echt heel veel zin in!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:02 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben afgelopen week 4 dagen naar Rome geweest en dat was echt geweldig :'D Gewoon met mijn ouders en broer een stedentrip, maar meer hoeft ook niet zo van mij, haha. En deze zomervakantie spreek ik vaak af met vrienden dus dat is ook echt geweldig. Mijn vakantie is echt leuk!


    To live would be an awfully big adventure

    Wat leuk voor je! ^^
    Mijn vakantie beleef ik voornamelijk vanaf een roze en een zwarte wolk. De ene keer ben ik heel erg verliefd en het andere moment denk ik: waarom ben je toch bezet? :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit nu op een camping in Italië, maar het is hier wel leuk ja (: Helemaal volgestampt met Nederlanders.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn vakantie stelde niet niet veel voor.
    Al had ik een heel sexy vakantievriendje: Calimero, de kat van de buurvrouw..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Uneventful schreef:
    Ja... Quizlet is idd erg leuk...(cat)


    Chaos is a ladder.

    Woow, mijn verhaal is echt hetzelfde. Leuke jongen leren kennen, ik vond hem leuk, hij vond mij leuk, helemaal klef enzo en nu spreken we elkaar nog. Maar voor de rest was mijn vakantie ook echt awesome. Hele leuke mensen leren kennen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uneventful schreef:
    Ja... Quizlet is idd erg leuk...(cat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uneventful schreef:
    Ja... Quizlet is idd erg leuk...(cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind