Vanavond beginnen de Olympische Spelen.
Wie gaat er kijken naar de openingsceremonie/de spelen zelf?
Ik heb trouwens geen idee of hier al een topic van was, als dat zo is dan sorry.
-
27 juli 2012 - 18:251 aug 2012 - 16:13
Halissa schreef:
Logisch ook.
(...)
Ze hebben wel met hockey gewonnen van België...Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
1 aug 2012 - 16:16Halissa schreef:
(...)
Ze hebben wel met hockey gewonnen van België...
Dat is waar . Maar dat is geloof ik wel het enige goede tot nu toe. Roeiteam geen prijs, goede schermer eruit, judoka eruit (maar kan nog wel brons winnen), top wielrenster zwaar geen prijs... Vergeet ik nog iets?i put the fun in funeral
1 aug 2012 - 16:21Meteor schreef:
(...)Logisch ook.
België speelde best sterk. Of toch volgens de verslaggever.How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
1 aug 2012 - 16:22Audacity schreef:
(...)
Dat is waar . Maar dat is geloof ik wel het enige goede tot nu toe. Roeiteam geen prijs, goede schermer eruit, judoka eruit (maar kan nog wel brons winnen), top wielrenster zwaar geen prijs... Vergeet ik nog iets?
Tja, wij hebben de roeier eruit, zwemster eruit, kajaker eruit, en wss gaat een tennisser er ook zo uit. Alleen van Kim Clijsters weet ik dat ze door is. : $How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
1 aug 2012 - 16:32Halissa schreef:
Bij de vrouwens was het de beste ploeg tegen de slechtste ploeg. Logisch dat ze dan niet winnen. Al hadden de Belgen wel redelijk goed gespeeld. (Of had je het over de mannen?)
(...)
België speelde best sterk. Of toch volgens de verslaggever.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
1 aug 2012 - 16:39Meteor schreef:
(...)Bij de vrouwens was het de beste ploeg tegen de slechtste ploeg. Logisch dat ze dan niet winnen. Al hadden de Belgen wel redelijk goed gespeeld. (Of had je het over de mannen?)
Ik had het over de mannen. De vrouwen waren gewoon slecht :cHow lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
1 aug 2012 - 16:47ik ben daar niet zo geintereseert in(:
heb niet gekeken;pHappiness is a form of courage.
1 aug 2012 - 16:491 aug 2012 - 16:49Halissa schreef:
AH oki, dan zeg ik niks. De vrouwen bestaan ook nog maar een jaar, dan kan je daar geen mirakels van verwachten. Ze hadden hun best tenminste gedaan.
(...)
Ik had het over de mannen. De vrouwen waren gewoon slecht :cMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
1 aug 2012 - 16:50Meteor schreef:
(...)AH oki, dan zeg ik niks. De vrouwen bestaan ook nog maar een jaar, dan kan je daar geen mirakels van verwachten. Ze hadden hun best tenminste gedaan.
Dat is wel waar ja, ik vond het al een mirakel dat ze daar stonden. Zelfde voor de 4X100 zwemmen bij de mannen.How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
1 aug 2012 - 16:55En Nederland heeft er brons bij! Yeah buddy, dat was toch nog spannend .__.
Belgie speelde inderdaad goed tegen Nederland met hockey.i put the fun in funeral
1 aug 2012 - 16:59Halissa schreef:
Inderdaad. trotse 8e plaats. Finale is finale. Veel mensen geraken daar zelf niet.
(...)
Dat is wel waar ja, ik vond het al een mirakel dat ze daar stonden. Zelfde voor de 4X100 zwemmen bij de mannen.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
1 aug 2012 - 17:06Meteor schreef:
(...)Inderdaad. trotse 8e plaats. Finale is finale. Veel mensen geraken daar zelf niet.
Volledig waar. Ik zie mezelf er binnen 4 jaar nog niet staan. xdHow lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
1 aug 2012 - 17:06Steve Darcis ligt er blijkbaar uit. :c
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
1 aug 2012 - 19:12Maar de roeier is toch door ?
Ik heb vandaag wel niet kunnen kijken , dus misschien dat die er juist uit is ?Imagination set us free to be just what we want to be ~