• Deze genres/ stories zijn welkom;

    ~fantasy( alles wat men onder fantasy verstaan(wbw))
    ~onbekende personen
    ~Draco/ Tom Felton
    ~Daniel Radcliffe
    ~horror
    ~ Bullet For My Valentine
    ~Bring Me The Horizon
    ~16+ en 18+ mag
    ~Deathnote
    ~Hungergames op één voorwaarde; als je een goede samenvatting kan neerpleuren want ik heb de boeken niet gelezen en de film niet gezien. Maar het lijkt me interresant.
    ~alternatief

    absoluut geen Bieber, One Direction, Big Time Rush, etc.
    sorry maar dat is gewoon niet mijn ding.

    Dus, wie helpt me van de verveling af xD?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaan we weer xD

    Ik ga kijken!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Struck by lightning ~ Thor


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Komt in orde!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    (...)


    ik denk dat je die laatste story met recepten beter naar KittyLover kunt sturen, zij houdt van koken!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    dat wordt abo!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik zou zeggen, neem een kijkje bij mijn quiz, dan weet je of één van mijn stories iets voor jou is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen